Toon posts:

Een slotje natuurlijk...

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
...logisch zeg maar, [topic=531026]. Waar gaat dit over? Iemand met te veel macht waarschijnlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

lijkt me vrij duidelijk
je openingspost slaat nergens op en toont geen enkel initiatief

De devschuur gericht op het zelf maken van dingen en in het oplossen van problemen die daarbij kunnen ontstaan.
Zie voor discussies: [topic=411717/1/25]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 22:37 schreef D2k het volgende:
lijkt me vrij duidelijk
je openingspost slaat nergens op en toont geen enkel initiatief

De devschuur gericht op het zelf maken van dingen en in het oplossen van problemen die daarbij kunnen ontstaan.
Zie voor discussies: [topic=411717/1/25]
In principe vind jouw antwoord van een laag niveau, maar dat zal je vast niet mogen zeggen, omdat je anders gebanned wordt.

Dus... het is idd, vrij kort, maar ik dacht aan kort & bondig houden, duidelijke taal zeg maar(was daar niet zo'n postbus 51 spotje over, geldt natuurlijk niet voor GoT, maar wel voor de rest van NL). Meer dan dat wil ik immers niet weten, had ik moeten schrijven dat ik al GoT en Google search had gedaan? En dat ik er 'gewoon' simpelweg benieuwd naar was?

Ik vind dit echt een voorbeeld van absurde toepassing van de regeltjes door mensen die toch in een zekere fase van extase komen op het moment dat zij hun macht mogen uitoefenen. Volgens mij is ook dit forum, zoals vele anderen, bedoeld om vragen te stellen en eigenlijk bestaan domme vragen niet...

Daarnaast getuigd het plaatsen van een slotje bij postings zoals deze van weinig respect naar mij, maar ook naar alle vele andere bezoekers van GoT, omdat hier eigenlijk geen vrijheid van meningsuiting wordt getolereerd. Natuurlijk begrijp ik dat je hier een bepaald niveau wil vasthouden, maar volgens mij bereik je dat niet zeker niet op deze rare manier van handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op zaterdag 22 juni 2002 22:51 schreef Delirium het volgende:

[..]

In principe vind jouw antwoord van een laag niveau, maar dat zal je vast niet mogen zeggen, omdat je anders gebanned wordt.
dat mag je wel zeggen maar dan moet je het wel onderbouwen
Dus... het is idd, vrij kort, maar ik dacht aan kort & bondig houden, duidelijke taal zeg maar(was daar niet zo'n postbus 51 spotje over, geldt natuurlijk niet voor GoT, maar wel voor de rest van NL). Meer dan dat wil ik immers niet weten, had ik moeten schrijven dat ik al GoT en Google search had gedaan? En dat ik er 'gewoon' simpelweg benieuwd naar was?
als je niet meldt dat je gesearcht bent volgt de conclusie dat je "lui" bent, en ook de reactie van de mods komt dan. Waarom? Nou heel simpel we kunnen niet ruiken dat je al moeite hebt gedaan. Meld dat dus gewoon met wat relevante linkjes ed.
Ik vind dit echt een voorbeeld van absurde toepassing van de regeltjes door mensen die toch in een zekere fase van extase komen op het moment dat zij hun macht mogen uitoefenen. Volgens mij is ook dit forum, zoals vele anderen, bedoeld om vragen te stellen en eigenlijk bestaan domme vragen niet...
dit is niet iets waar ik op ga reageren, ik zal dit maar beschouwen als een logische reactie op je slotje
Daarnaast getuigd het plaatsen van een slotje bij postings zoals deze van weinig respect naar mij, maar ook naar alle vele andere bezoekers van GoT, omdat hier eigenlijk geen vrijheid van meningsuiting wordt getolereerd. Natuurlijk begrijp ik dat je hier een bepaald niveau wil vasthouden, maar volgens mij bereik je dat niet zeker niet op deze rare manier van handelen.
zie mijn eerdere uitleg

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 20:45
Hoezo raar?

Als je een topic start met een uitgebreide startpost laat je i.i.g. zien dat je er zelf al veel moeite voor hebt gedaan, wat anderen weer meer stimuleert om moeite voor jou te gaan doen. :)

Daarnaast is teveel info nooit weg, dat je het postbus 51 idee uit z'n verband trekt (heeft er weinig mee te maken) snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga verder helemaal niet inhoudelijk op dat topic reageren, daar heb ik geen zin meer in na het lezen van je hier bovenstaande post.

Er is iets grondig mis met je instelling:

• Je opent een topic met één regel, wat al betekent dat je vraag geen topic waard is.
• Je vraagt om een script of applicatie, terwijl we in de Devschuur zelf dingen ontwikkelen.
• Je hebt de W&G FAQ duidelijk niet gelezen.
• Je komt alleen op GoT om vragen te stellen, of wat in SP te babbelen?
• Je loopt een beetje in LA te trollen.

Vijf puntjes waarbij het probleem bij jou ligt. Je zou bijna gaan denken dat jíj degene bent die het probleem veroorzaakt, door lekker alles te negeren en je vraag neer te ploffen.

En dan zullen anderen alles wel even voor je uitzoeken? Nee, zo werkt dat hier niet, en daarom gaan zulke topics dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hier valt geeneens een LA-topic aan vuil te maken. De bovenstaande replies zeggen genoeg. Ga eens wat FAQs lezen en toon wat initiatief.

Voor meer info [topic=411717/1/25]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.