Hello,
Ik gebruik deze code om een table te laten zien met wat resultaten:
(in de header staat niet veel bijzonders, dus die laat ik weg)
Nou is mn vraag, ik mis nog 2 knopjes, eentje voor het editten van berichten, en eentje voor het verwijderen. Hoe stop ik die hier in godsnaam tussen? En hoe werkt dat met die code?
Waarschijnlijk moet het met een functie ofzo die een query aanroept die verwijderd of update. Maar wat hang ik achter zo'n knopje? Hoe krijg ik de ID terug? Ik ben zelf delphi gewent en daar vraagje gewoon de record op van de actieve query
, maar werkt dat ook in php?
Ik gebruik deze code om een table te laten zien met wat resultaten:
(in de header staat niet veel bijzonders, dus die laat ik weg)
PHP:
1
| <?<body bgcolor="#000000" text="#000000"><?php$DatabaseConnection = mysql_connect('Localhost','','');mysql_select_db('Pgina');$NewsData = "Select * from news order by ID desc LIMIT 4 ";$result = mysql_query($NewsData);while($row = mysql_fetch_object($result)){echo("<p class=\"NewsText\">[img]\"Pics/icon_listing.gif\"[/img] <span class=\"NewsText\"> ");echo("Posted by: $row->Poster on: $row->Date $row->Time </span></p>");echo("<table border=\"0\"> ");echo(" <tr> \n");echo(" <td>$row->Tekst</td>\n");echo(" </tr>\n");echo("</table>\n"); }?></body></html>?> |
Nou is mn vraag, ik mis nog 2 knopjes, eentje voor het editten van berichten, en eentje voor het verwijderen. Hoe stop ik die hier in godsnaam tussen? En hoe werkt dat met die code?
Waarschijnlijk moet het met een functie ofzo die een query aanroept die verwijderd of update. Maar wat hang ik achter zo'n knopje? Hoe krijg ik de ID terug? Ik ben zelf delphi gewent en daar vraagje gewoon de record op van de actieve query
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."