Toon posts:

Hoe doe je dit ...

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
http://www.destandaard.be

Aan de linker kant heb je het menu, als je er met de muis over komt verandert de tekst van kleur en komt er een lijntje onder.
Hoe wordt dit gedaan?

thx

Verwijderd

Hmmzz, ok, dit hoort iedereen te weten :P

dat is een stylesheet, wordt ondersteund door alle browser, aangezien er maar 1 browser is.

Die opgewaardeerde texteditor, CrapScape heet et geloof ik, die kan et niet, maar gewone browsers wel.

je knikkert in je html een "hover" waarin je text-decoration op underline gooit

tjek

www.htmlgoodies.com

Verwijderd

NEWBIE!!!! :P

:) welcome to the club boy! Dát is nou een Hyperlink! :)

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

hmmm...

Waarom heb ik NU al het idee dat deze post het begin is van alweer een
browser-afzeik-die-andere-is-echt-wel-beter-oorlog??? ;)

BTW IE blijft wel de betere ja, maar zolang ernog NS gebruikers zijn, dienen we daar ook rekening mee te blijven houden (hoe vervelend het ook is trouwens)

Innovation beyond Imagination

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik ben zelf bezig geweest met een site en die zet er lijntjes onder ZONDER stylesheet.. dus NS proof.. lijntje is een gewoon een uitgerekte transparante pixel van zeg maar 2 pix hoog en 150 breed.. die wordt bij mouseover van een menu tekst gewoon vervangen door een uitgerekte groene pixel.
Als je ut wil zien moet je ff kijken naar http://www.fizion.nl/hetgroenegoed/ en het gaat om ut bovenste menu.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 10:43 schreef Scimitar het volgende:

dat is een stylesheet, wordt ondersteund door alle browser[/quote]Nou Netscape dus nie,..maar het goede nieuws is netscape 6 ondersteund het dus wel (bijna helemaal op dit moment, dus misschien wordt het nog beter)

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 11:13

akakiwi

I believe in the ruling class.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 11:58 schreef Yoda het volgende:
Nou Netscape dus nie,..maar het goede nieuws is netscape 6 ondersteund het dus wel (bijna helemaal op dit moment, dus misschien wordt het nog beter)[/quote]Even namens ons allen denk ik:
Netschaap zuigt Bigtime. >:)

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Doe dat nou niet..... :'(

Flickr

• Aaargh!
  • Laatst online: 29-08 14:29

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 12:35 schreef akakiwi het volgende:
Even namens ons allen denk ik:
Netschaap zuigt Bigtime. >:)[/quote]niet namens ons allen dus.
gatenkaas-explorer zuigt kamelenballen.
ik snap niet dat er mensen zijn die daarmee blijven werken, wat een butprogramma.

als je zo graag je systeem wilt openzetten, start dan een anonymous FTP server met volledige read/write rechten op al je schijven.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

*ZUCHT*

"Gaat 'ie weer..."

• web-hawk
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

didn't i tell ya >:)

Innovation beyond Imagination

• Aaargh!
  • Laatst online: 29-08 14:29

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 15:14 schreef ELANAZ het volgende:
*ZUCHT*

"Gaat 'ie weer..."[/quote]tja, maar na zo'n reactie als awakiwi .. daar MOET ik gewoon op reageren. :+

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Tjonge jonge..

Al weer een browser oorlog... ik vind dit zo'n onzin!!!! Laat iedereen toch werken waar hij blij mee is!!!

groetjes Michael

ps. Voor ik het vergeet... NETSCAPE ZUIGT!!!!!! die kan echt gewoon niks laten zoals het hoort :)
Zullen we met z'n alleen netscape aanklagen voor het verneuken van onze zelfgebouwde paginatjes? Da's weer eens wat anders dan het aanklagen van Microsoft!!!

;););););););););););););););););););););););););););)
Pagina: 1