Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
alleen de crosshair niet AA doen lijkt me niet mogelijk
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb een dergelijke optie nog niet kunnen vinden, of moet ik daar een tooltje voor hebben?
Asus V7700 GF2 GTS Deluxe
Detonator versie zoveel (laatste)
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Anders moet je gewoon ff zo'n tweeak progje voor je videokaart vinden. nvmax is het dacht ik voor die nvidia dingen (heb zelf radeon)
Goede optie!Op zondag 23 juni 2002 01:20 schreef real_raichu70 het volgende:
Geen crosshair gebruiken en een stip op je scherm plekken
Zonder dat proggie kan het ook. Ik zal ff tekst en uitleg maken!Op zondag 23 juni 2002 08:50 schreef DarkShadow het volgende:
als je zelf de anti aliasing niet hebt aangezet dan stond hij waarschijnlijk ook niet aan en is het een ander probleem.
Anders moet je gewoon ff zo'n tweeak progje voor je videokaart vinden. nvmax is het dacht ik voor die nvidia dingen (heb zelf radeon)
Ga naar configuratiescherm, dan beeldscherminstellingen, dan tabblad instellingen, knopje geavanceerd, bij dat onderdeel heb ik een tabblad GF3 Ti500, zoeits zou jij ook moeten hebben, als je daar opde knop additional propperties klikt, dan kom je weer in een menutje, daar kies je het tabblad 3D Antialiasing Settings en daar zet je hem dan op manuel en dan op disabled
Veel plezier ermee!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Mijn dank is groot
No thnxOp zondag 23 juni 2002 13:23 schreef Ratch het volgende:
Hey tofIk heb dan een tabblad GeForce2 GTS, maar die opties zijn er wel! Eens kijken wat het met UT doet!
Mijn dank is groot
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
🌞🍃
Zoals je kunt zien is het nog steeds een vlek
Overigens is een stipje op je scherm GEEN optie, en wel om twee redenen:
1) Er zit een afstand tussen de glasplaat waar je dat stickertje op plakt en het daadwerkelijke beeld, daardoor is dat extreem onnauwkeurig.
2) Jij wilt mij een stickertje uit laten knippen wat kleiner is dat 4 pixels (op 1280x960)... dat gaat dus echt nooit goed komen
--=] Plaatje 100k, 800x600 [=--
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Ik schiet, mis z'n hoofd net, en hij weet meteen dat ik er ben en WAAR ik ben, omdat je in instagib heel goed kan zien waar een schot vandaan komt. De kans dat je binnen 0,3 secode daarna zelf in stukjes ligt wordt daardoor een heel stuk groter.
Helemaal waar, maargoed. Dit is in de CS topics ook altijd een punt, word het als cheaten gezien of niet?Op zondag 23 juni 2002 14:48 schreef Ratch het volgende:
Kijk, een ventje op 2 meter afstand is geen probleem, maar in de verte wel. Aangezien ik in wars nogal eens in de verte wil mikken omdat daar altijd wel ergens een half campende verdediger staat is het nogal irritant.
Ik schiet, mis z'n hoofd net, en hij weet meteen dat ik er ben en WAAR ik ben, omdat je in instagib heel goed kan zien waar een schot vandaan komt. De kans dat je binnen 0,3 secode daarna zelf in stukjes ligt wordt daardoor een heel stuk groter.
Mij boeit het helemaal niks, begrijp het niet verkeerd.
Maargoed, iedereen moet het doen met een wazig puntje. Kan he het niet winnen moet je maar meer oefenen ofzo!
En jah... ik moet nog ff wat oefenen... als we eindelijk nr. 1 willen staan op clanbase
Het is mogelijk je eigen crosshair te maken, maar op een of andere manier is het woord 'cross' of 'crosshair' op geen enkel UT forum terug te vinden. Er zijn custom crosshairs beschikbaar, maar om die zelf te maken moet je UnrealEd gebruiken en die tript bij mij een beetje
Ik vind het ook geen cheaten had ik toch duidelijk gezegd, maargoed. Veel suc6 met het zoeken naar een oplossing.Op zondag 23 juni 2002 16:45 schreef Ratch het volgende:
Dit heeft niets met cheaten te maken. Als je software rendering gebruikt KAN ie namelijk niet anti aliasen. Als je met software rendering normaal kan spelen op hoge resolutie, heb je het voordeel van een klein puntje.
En jah... ik moet nog ff wat oefenen... als we eindelijk nr. 1 willen staan op clanbasenu 2 damned, en het wil maar niet lukken
Het is mogelijk je eigen crosshair te maken, maar op een of andere manier is het woord 'cross' of 'crosshair' op geen enkel UT forum terug te vinden. Er zijn custom crosshairs beschikbaar, maar om die zelf te maken moet je UnrealEd gebruiken en die tript bij mij een beetje
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Anders, misschien 16 bit ipv 32 bit spelen wil ook wel es werken.
Ik heb, zoals in eerder beschreven posts, die anti-aliasing uitgezet bij GF2 controls... helpt niet.
Als ik 'm 16 bits zet wordt ie zeker minder mooi.. maar voor die crosshair maakt het helaas niet uit.
Ik heb overigens vanmiddag m'n Boomslang gesloopt op een of andere manier
Je kunt gewoon custom crosshairs maken en gebruiken, ik heb ooit een x een eigen custom-crosshair-pack gemaakt. Met een stuk of 9 van die dingen d'r in.
U vraagt wij draaien,... (conatct me maar ff..)
Verwijderd
ratch ownz!!!!!
SQUAD 4 EVER!!
maar weer on topic
vynil had zo een coole q3 croshair, met een enorme rondje eromheen, maar die puntje bleef wel klein (denk ik)
moet je hem ermee ff lastig vallen (pm to death!)
neej das de oplossign niet, als het puntje al te klein is kan je et ook niet met andere crosshairs oplosse, hij word gewoon vergroot bij hoge resoluties (stond volgens mij op de site van Inoxx)Op maandag 24 juni 2002 11:38 schreef Scarecrow het volgende:
Ratch, jij wil een andere crosshair jij krijgt een andere crosshair.
Je kunt gewoon custom crosshairs maken en gebruiken, ik heb ooit een x een eigen custom-crosshair-pack gemaakt. Met een stuk of 9 van die dingen d'r in.
U vraagt wij draaien,... (conatct me maar ff..)
Dat 'puntje' is namelijk wel opgebouwd uit een pixel of 4. Als hij daar nu eens 1 pixel van kan maken ben ik al blij, aangezien dat anti-aliased toch een stuk kleiner is