Verwelkom wat je niet kunt vermijden.
Abit KT7(RAID)
Superieur kwa tweaker instellingen.
Alles via de BIOS: voltage, multiplier, FSB
Superieur kwa tweaker instellingen.
Alles via de BIOS: voltage, multiplier, FSB
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
ik heb een abit ka7, werkt prima
Maarja, slot a is wel jammer.
Dus de tip is abit kt7 en raid als je geld heb
Dus de tip is abit kt7 en raid als je geld heb
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Tja, je hebt ons niet verteld of je voor een Thunderbird,Duron of Classic gaat, dus deze mensen hierboven zeggen dus dat als je een Thunderbird of duron koopt dat je de Abit KT7 (Raid) moet nemen..Daar kan ik mee instemmen...
Als je Classic athlon neemt, dan moet je gaan denken aan AopenAK72,Abit KA7,MSI K7 Pro...
Als je Classic athlon neemt, dan moet je gaan denken aan AopenAK72,Abit KA7,MSI K7 Pro...
Don't You stare there, Operate!
heb een duron 650 (@696) en draai dit op een MSI K7T Pro - en ben er heel tevreden over!
"Life is like a video game with no chance to win" - ATR
Verwijderd
Heb een Duron 650 (unlocked) op een Asus A7v (met dipswitches
).
Is ook tweak vriendelijk dus
.
Nee ik been zeeeer tevreden!
Is ook tweak vriendelijk dus
Nee ik been zeeeer tevreden!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 13:14 schreef Digicore het volgende:
heb een duron 650 (@696) en draai dit op een MSI K7T Pro - en ben er heel tevreden over![/quote]Dat zou ik niet zijn met zo'n lage score...
Omhoog met die Mhz-en
heb een duron 650 (@696) en draai dit op een MSI K7T Pro - en ben er heel tevreden over![/quote]Dat zou ik niet zijn met zo'n lage score...
Omhoog met die Mhz-en
Don't You stare there, Operate!
Asus A7V: prima bordje!
Jumpers kick ass! Kan je kast tenminste weer een keer open.
Jumpers kick ass! Kan je kast tenminste weer een keer open.
Verwijderd
Whatever, als het maar geen asus A7V is. Ik heb hier zo veel problemen mee gehad... de een na de andere vastloper. Vooral als je je moederbord op zo'n beurs gaat kopen zou ik niet het risico willen lopen dat je pc telkens vastloopt, en ruilen tegen een ander moederbord zal waarschijnlijk zeer moeilijk worden.
Verwijderd
Wil je overclocken???
ja!! Asus/Abit (zie de 2000 andere forums hier over)
nee!! MSI stabiel en goedkoper dan asus/abit
ja!! Asus/Abit (zie de 2000 andere forums hier over)
nee!! MSI stabiel en goedkoper dan asus/abit
Pagina: 1