Toon posts:

[cm] uitschuifbare paneel.

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met mijn casemod, en ik wil een bay/fan bus inelkaar flansen. Ik wilde de gehele pc "stealthen". Ik wil dan een uitschuifbaar paneel maken (een soort lade) maar dat dan volgens mij dmv van veren wordt gebruikt. Dus ik duw me "frontje" naar binnen en de lade schiet naar buiten (soort asbak systeem dat in sommige auto`s zijn maar nu met een lade).

Dus ik duw de front naar binnen en de lade schiet naar voren, open dus. En als ik em dicht wil doen dan duw ik de lade weer naar binnen en dan "klikt" hij weer vast.

Weet iemand hoe ik dit moet realiseren? (aub geen onnuttige posts).

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
heb je niet een oude cdromspeler die je kan modderen? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 21:11 schreef veldmuis het volgende:
heb je niet een oude cdromspeler die je kan modderen? :)
nee ik wil echt een lade....

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:36
Volgens mij kan je daarvoor het beste even zoeken bij de bouwmarkt voor onderdelen. Misschien hebben ze zulke systemen los of onderdelen daarvoor.

BTW. laat je wel pics. zien als hij af is ;)

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 22:49

WhiteDog

met zwarte hond

koop zo'n removable HD Rack voor 15 Euro... die kun je er volledig uithalen enzo...

Verwijderd

Topicstarter
btw ik wil echt zo een "uitschiet" systeem. Je duwt en hij schiet open, je duwt yterug en hij zit weer vast...

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 21:15 schreef Thug_powah het volgende:
btw ik wil echt zo een "uitschiet" systeem. Je duwt en hij schiet open, je duwt yterug en hij zit weer vast...
Eigenlijk hetzelfde principe als sommige dvdspelers in notebooks. Dus je drukt erop hij 'schiet' open, en als je nog een keer druk zit ie weer dicht (de hele la).

• Lucky_me
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09-2024
zelfde principe als een pen. hmmm wordt vrij lastig denk ik. Misschien iets als je 2 pennen sloopt :) en dan eens wat prutsen? Maar het zal zeker priegelwerk worden wil je het werkend krijgen. Maar als het lukt....

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

• Acidfire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

Acidfire

Burning Universe

haal je asbak uit je auto en zet hem in ja case, maak er dan je baybus in, als hij niet past haal je alleen de veertjes enzo eruit...

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 19:39
Ik weet wel dat die klik dingen te koop zijn bij conrad
maar weet nie hoe ze heten
staan bij componeten d8 :P

Jij bedoel zo'n klikdingetje van bijvoorbeeld je klepje van je tv op de tv zelf??

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 21:20 schreef Speedy-power-II het volgende:
Ik weet wel dat die klik dingen te koop zijn bij conrad
maar weet nie hoe ze heten
staan bij componeten d8 :P

Jij bedoel zo'n klikdingetje van bijvoorbeeld je klepje van je tv op de tv zelf??
conrad is een tering site zo onoverzichtelijk.

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 19:39
Ik zeg ook nie dat je op de site moet kijken
gewoon in de hoofdcatalogus :p

Verwijderd

Topicstarter
huh, nog geen echte plan? ik had hier op GoT een maximale waxhttijd van 5 minuten verwacht :+ >:)

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:36
Op zaterdag 22 juni 2002 21:42 schreef Thug_powah het volgende:
huh, nog geen echte plan? ik had hier op GoT een maximale waxhttijd van 5 minuten verwacht :+ >:)
waxhttijd :? ;) :D :+

Tja, de laatste week wordt er behoorlijk wat minder gepost op GoT. Zal wel komen doordat iedereen op vakantie is/gaat 8-)

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021

pp_

gebruik dan een andere mod en zet zo'n klepje van een autoradio voor je cdromspeler, zorg dan dat als je erop druk de achterkant van dat klepje tegen het knopje van de cdromspeler staat, dan hoef je alleen nog te kijken hoe snel het klepje open gaat. om terug naar binnen kan je de lade aan het klepje vastmaken.

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 21:42 schreef Thug_powah het volgende:
zwak heh :P

Verwijderd

Ga anders naar een sloop toe en ga kijken hoe zo'n systeem werkt.
Koop het en maak het in een oude cdrom behuizing. Dit is netjes en makkelijk.

En als je een tip krijgt dat ze die dingen bij de Conrad hebben ga je die niet afkraken. Je hoeft hem ook niet te gebruiken, maar niet meteen gaan zeuren.

Voorderest had je eerst zelf wel wat onderzoek kunnen doen naar verschillende systemen.

Verwijderd

kijk bij een oude tv kun je dat systeem er zo afslopen en in jouw lade monteren :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 21:57 schreef GloriX het volgende:
Ga anders naar een sloop toe en ga kijken hoe zo'n systeem werkt.
Koop het en maak het in een oude cdrom behuizing. Dit is netjes en makkelijk.

En als je een tip krijgt dat ze die dingen bij de Conrad hebben ga je die niet afkraken. Je hoeft hem ook niet te gebruiken, maar niet meteen gaan zeuren.

Voorderest had je eerst zelf wel wat onderzoek kunnen doen naar verschillende systemen.
ik kraak zijn post niet af, maar ik kraak de site van conrad af die is zo @^&#&%$#(*#$(*#$
wat denk je van search + google.com.

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 22:01 schreef Thug_powah het volgende:

[..]

ik kraak zijn post niet af, maar ik kraak de site van conrad af die is zo @^&#&%$#(*#$(*#$
wat denk je van search + google.com.
Dan hoef je toch nog niet te zeggen, maarja...het is net hoe je zelf er mee om ga, zit wel een aardig search op Conrad.nl dacht ik zo.

Ik vind de search en Google wel mooi, jij?

Heb je nou al wat zelf uitgezocht?

Verwijderd

Topicstarter
kan slotje op, ik heb al een goed ideetje.............. nu nog realiseren :D:D:D

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

ok, bij deze
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.