praktisch geen, er zijn alleen dingen die van alle spaties %20 ipv spaties zetten enz.Op zaterdag 22 juni 2002 20:32 schreef Kanivan het volgende:
wat voor mogelijkheden zijn er als je je html broncode wilt encrypten?
Lijkt me ook niet.
De browser laat precies zien wat er in de broncode staat. En dus zal de client altijd je source kunnen zien.
De browser laat precies zien wat er in de broncode staat. En dus zal de client altijd je source kunnen zien.
mbv javascript kan het wel denk ik.
of ze "gecrypt" op de server opslaan of je een of ander progsel de pages door de server laten encrypten
of denk ik nou te simpel?
of ze "gecrypt" op de server opslaan of je een of ander progsel de pages door de server laten encrypten
of denk ik nou te simpel?
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
ik zei toch net eerst ff zoeken en DAN een nieuw topic maken?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
[search=broncode verbergen]
Daarin staat al vaak genoeg vermeld dat het toch niet zo best gaat, en dat het in principe alleen maar irritant is, en ook dat het als triest wordt opgevat. Er is al genoeg over gezegd, dus kun je in die topics in de search zat info vinden.
Daarin staat al vaak genoeg vermeld dat het toch niet zo best gaat, en dat het in principe alleen maar irritant is, en ook dat het als triest wordt opgevat. Er is al genoeg over gezegd, dus kun je in die topics in de search zat info vinden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()