Hier effe een n00b tis mijn eerste post 
Het zit zo... ik heb net een nieuwe maxtor 60 gig gekocht, dus ik lekker windowsXP installeren.. alles gaat goed tot ik mijn internet erop wil krijgen... dan zegt windows dat mijn netwerk kabel niet verbonden is met de netwerkkaart.. heb alles zo'n beetje geprobeert full dublex, half dublex, andere netwerk kabel geprobeert maar geen succes, en het rare is bij windows 98' draait het zonder problemen... en nog vreemder is, op mijn oude pc draait het zonder problemen, dus als ik mijn netwerk kaart in de oude pc stop draait hij wel met windows XP en 2000, Ik zal even de spec's van beide pc's hier neerzetten:
Hoofdcomputer:
Msi K7T266 Pro 2
AMD XP 1800+@1533Mhz
Maxtor Daimondmax 6L060J3 (60,0GB / 7200rpm)
256 Mb DDr Pc 2100 Geheugen
PowerColor G-Force 2 Gts Pro 32MB DDr
Creative Soundblaster 128 Pci
3Com Etherlink XL TPO 10Mb Ethernet NIC (3C900B-TPO)
Oude Pc
Matsonic MS7192S
Intel Celeron 400@400Mhz
Western Digital Caviar 84AA 8.4 GB
128Mb Pc 100 SdRam
Daimond Monster Fusion 16Mb (VooDoo Banshee Chip)
Terayon modem met Chello internet verbinding
Ik hoop dat iemand een goede tip heeft zodat ik mijn verbinding werkende kan krijgen op WinXP...
Ik heb nu windows 98' en WinXP in een dualboot draaien en alleen met windows 98' kan ik op internet, met XP blijft hij zeggen netwerkkabel niet verbonden. Het lampje van "link" op het modem brand ook niet en het lampje bij de netwerk kaart ook niet, alleen met windows98'
Goed ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven.
Het zit zo... ik heb net een nieuwe maxtor 60 gig gekocht, dus ik lekker windowsXP installeren.. alles gaat goed tot ik mijn internet erop wil krijgen... dan zegt windows dat mijn netwerk kabel niet verbonden is met de netwerkkaart.. heb alles zo'n beetje geprobeert full dublex, half dublex, andere netwerk kabel geprobeert maar geen succes, en het rare is bij windows 98' draait het zonder problemen... en nog vreemder is, op mijn oude pc draait het zonder problemen, dus als ik mijn netwerk kaart in de oude pc stop draait hij wel met windows XP en 2000, Ik zal even de spec's van beide pc's hier neerzetten:
Hoofdcomputer:
Msi K7T266 Pro 2
AMD XP 1800+@1533Mhz
Maxtor Daimondmax 6L060J3 (60,0GB / 7200rpm)
256 Mb DDr Pc 2100 Geheugen
PowerColor G-Force 2 Gts Pro 32MB DDr
3Com Etherlink XL TPO 10Mb Ethernet NIC (3C900B-TPO)
Oude Pc
Matsonic MS7192S
Intel Celeron 400@400Mhz
Western Digital Caviar 84AA 8.4 GB
128Mb Pc 100 SdRam
Daimond Monster Fusion 16Mb (VooDoo Banshee Chip)
Terayon modem met Chello internet verbinding
Ik hoop dat iemand een goede tip heeft zodat ik mijn verbinding werkende kan krijgen op WinXP...
Ik heb nu windows 98' en WinXP in een dualboot draaien en alleen met windows 98' kan ik op internet, met XP blijft hij zeggen netwerkkabel niet verbonden. Het lampje van "link" op het modem brand ook niet en het lampje bij de netwerk kaart ook niet, alleen met windows98'
Goed ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven.