heb 2 harde schijven, moederbord
Is het mogelijk om een RAID,0(striping) aan te maken
geef antwoord ,ben hopeloos
A wise man's life is based around fuck you
Ik raad je aan eerst even wat faqs te lezen, en om te [search=7vrxp RAID]Op zaterdag 22 juni 2002 20:08 schreef -Vision het volgende:
heb 2 harde schijven, moederbord
It sounds like it could be either bad hardware or software
Dan kom je er zelf toch wel uitPromise PDC20276 ATA 133 RAID controller
nou gewoon in het bios van die promise controller (je raid controller) kun je dit instellen..Op zaterdag 22 juni 2002 20:14 schreef -Vision het volgende:
[..]
kun je een FAQ samenvatting geven hoe dat dan moet
A wise man's life is based around fuck you
Ik denk niet dat deze instelling op prijs gesteld wordt, andere mensen willen je best helpen als je iets niet kan, maar niet als jij aangeeft dat je te lui bent om het allemaal te lezen. begrijpelijk toch?Op zaterdag 22 juni 2002 20:14 schreef -Vision het volgende:
[..]
It sounds like it could be either bad hardware or software
Lees de handleiding van je moederbord eens. Daar staat het ook in.Op zaterdag 22 juni 2002 20:14 schreef -Vision het volgende:
[..]
Ik bedoel of er iemand zo vriendelijk wil zijn een snelle handleiding te geven. dus gewoon: RAID in 7 stappenOp zaterdag 22 juni 2002 20:16 schreef smokalot het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze instelling op prijs gesteld wordt, andere mensen willen je best helpen als je iets niet kan, maar niet als jij aangeeft dat je te lui bent om het allemaal te lezen. begrijpelijk toch?
Verwijderd
Ja. En lees tevens de handleiding van je mobo (vanaf pagina 71), daar staat alles ook in.Op zaterdag 22 juni 2002 20:26 schreef -Vision het volgende:
Dus voordat ik alles aan het werken krijg moet ik alles formatteren raid instellen en dan pas windows installeren
Verwijderd
DUH lees de FAQ eens zou ik zeggen...Op zaterdag 22 juni 2002 20:26 schreef -Vision het volgende:
Dus voordat ik alles aan het werken krijg moet ik alles formatteren raid instellen en dan pas windows installeren
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()