Toon posts:

forum wk, dubbelzinnigheid phreak

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom gaat een topic dicht over gefeliciteerd Senol Gunes, en mag gefeliciteerd Guus Hiddink openblijven? Zelfde mijlpaal voor beide teams! Terwijl Senol Gunes nog meer bekritiseerd werd.
En wat bedoel je met gezeur? Is blij zijn , zeuren?
Gaarne reactie hierop, want ik ben het totaal niet eens met je besluit phreak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Sm -> LA

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SUKKKKKKKKKKELLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSS
:?
Tja, leer jezelf eerst maar eens fatsoenlijk taalgebruik aan.
Dat weegt vast ook zwaar mee in zijn beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heb je ook een linkje naar het topic waar dit over gaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien door de pedante manier waarop jij het topic opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar hoeft het topic niet voor dicht lijkt me, kan je ook een waarschuwing voor geven, bovendien is dit pure vreugde, ik richt dit aan niemand, dit is de reactie van phreak:
Muh ga maar verder in het topic van de wedstrijd, wat een gezeur
Nogmaals, die uithaal is pure vreugde, en niet op iemand persoonlijk gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

NIKS ERVAN!!!!

TURKIJE!!!!!!!!!!!!!!!!

EN BUYUK TURKIYE BASKA BUYUK YOK!!!!

HELAL OLSUN!!!!!!!!!!

TURK ASLANLARI!!!!
Leuk man, dat geheimtaaltje.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/531755

en we zijn hier een NEDERLANDSTALIG forum dus niet in je eigen (moeder)taal hier gaan praten omdat het dan voor de meerderheid niet te volgen is. (geld ook altijd al voor engelse topics)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ohw ja, en in dat andere topic mag er wel turks gesproken worden en in topic: senol gunes niet? Nog zo'n dubbelzinnigheid. Dan maak je een modbreak of zeg je als mod, ik begrijp jullie vreugde, maar geen enkele turkse uitlating meer of iets dergelijks, gaat een beetje ver vind ik, maar als jullie dat willen ook goed.
Bovendien was die reactie niet van mij, ik wil graag dat het topic openblijft om verder te discussieren over de prestaties van de trainer, niet perse de wedstrijd van net. Je komt niet uit de lucht vallen in de halve finale, daarvoor is er iets voorafgegaan, daar gaat het topic over. Het feit de eerste 10 reacties op de wedstrijd van net slaan, is ook zo in de topic Guus Hiddink, dat is logisch als de wedstrijd 10 mins eerder is gespeeld, maar ik krijg zo geen kans om verder te discussieren over opstelling, reactie van coach ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Met alle respect, maar denk je niet dat dat topic een beetje verkeerd gevallen is?
Zonde, want ik vond het een leuke goede wedstrijd, verdiend gewonnen ook ;)

Beetje met capslock aan
IK BEN WEG! FEESTVIEREN, DOEIIIIIIIIIIIIIIIIII

SUKKKKKKKKKKELLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSS
lopen gillen is nou niet echt een serieuze discussie voeren, en ik denk dat daarom het doek snel gevallen is.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Als je een normale openingspost had gemaakt mocht ie vast wel openblijven hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd je kunt duidelijk de "niveauverschillen" zien, met opmerkingen als "sukkels" in je openingspost kun je t wel vergeten imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vreemde beargumentatie van phreak op het einde, maar goed, zal er op letten voortaan over de opmerking: Sukkelssssssss, tegen niemand gericht, maar niet zo netjes ok. Maar over de capslock: kan ik niets garanderen, tja eenmaal blij gil je het uit, dat deed ik in de topic, niets mis mee. Het was een topic van vreugde :)
Pagina: 1