Toon posts:

yuri online via FSGS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nadat ik met een vriend alle coperative's heb uitgespeeld van red alert 2, hebben wij onze yuri geinstalleerd, en wouden wij ook deze via fsgs online spelen.
nou lukte het ons niet met fsgs connect 3.5
en wouden wij gaan zoeken naar een nieuwere versie
maar www.fsgs.net (eveneens als .com) zijn niet bereikbaard.. mooie witte pagina.

Heeft iemand een idee waar ik nu moet gaan zoeken..
(het gaat om C&C yuri's Revenge..)

Verwijderd

euh ik wil niet lame zijn ofzo, maar als je yuri origineel hebt kan je toch gewoon op de WW server inloggen en heb je geen eigen server nodig? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 20:14 schreef JUDGExKTF het volgende:
euh ik wil niet lame zijn ofzo, maar als je yuri origineel hebt kan je toch gewoon op de WW server inloggen en heb je geen eigen server nodig? :)
liefst eigen server..

Verwijderd

ik wist niet dat dat kon, hoe doe je dat?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 22:36 schreef Jalla het volgende:
ik wist niet dat dat kon, hoe doe je dat?
met fsgs, voor Red Alert 2 is het geen probleem
maar voor yuri....

Verwijderd

FSGS is toch outlawed samen met bnetd sinds blizzard het nodig vond om die projecten op te doeken? anyway ik d8 dat FSGS alleen battle.net emulatie was?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 00:34 schreef JUDGExKTF het volgende:
FSGS is toch outlawed samen met bnetd sinds blizzard het nodig vond om die projecten op te doeken? anyway ik d8 dat FSGS alleen battle.net emulatie was?
leg eens uit ?

Verwijderd

Mijn echte naam is Yuri *D

Verwijderd

BNETD en FSGS zijn door blizzard voor de rechter gedaagd omdat iedereen er met zijn illegale warcraft 3 beta mee online ging spellen (inclusief ondergetekende >:) ). Blizzard high priced lawyers maakte gehakt van de BNETD en FSGS lawyers en toen werd et door de rechter "verboden" om battle.net server te emuleren. Daarom d8 ik dat FSGS alleen voor battle.net spellen zoals diablo etc was.

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zaterdag 22 juni 2002 19:57 schreef Vrieskerel het volgende:
nou lukte het ons niet met fsgs connect 3.5
en wouden wij gaan zoeken naar een nieuwere versie
wilden

[/schoolmeester mode]

:P

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op maandag 24 juni 2002 22:33 schreef Slashdotter het volgende:

[..]

wilden

[/schoolmeester mode]

:P
Kijk uit met wat je zegt. Heb die discussie gehad met NL leraar en we hebben besloten dat allebei correcte nederlandse woorden zijn :) Ja, hadden niks te doen :+

Nu weer ontopic :P
Pagina: 1