Ja, heel onduidelijke titel, maar kon het niet duidelijker bedenken.
Ik heb vandaag al denk ik wel 20 mailtjes gehad met dit erin
This message was created automatically by mail delivery software (Exim).
A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients.
This is a permanent error. The following address(es) failed:dankers_vanbrunschot@hotmail.com
For further assistance, please contact < postmaster@hotmail.com >
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.
Copy of your message, including all the headers is attached
Er zit alleen elke keer een andere bijlage bij. En soms staat er een email adres in van iemand di ik ken, maar dankers_vanbrunschot@hotmail.com ken ik niet.
Ze komen van Mail Delivery System<MAILER-DAEMON@hotmail.com>
En ik kan me niet herinneren dat ik naar al die mensen zoiets verstuurd zou hebben. Zou het een virus of iets zijn. Het is trouwens gewoon in mijn hotmail mailbox
(offtopic: Hoe doe je zo'n stukkie tekst als code, dat het in zo'n blokje komt te staan? Dan zou dit een stukkie duidelijker te lezen zijn.)
Ik heb vandaag al denk ik wel 20 mailtjes gehad met dit erin
This message was created automatically by mail delivery software (Exim).
A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients.
This is a permanent error. The following address(es) failed:dankers_vanbrunschot@hotmail.com
For further assistance, please contact < postmaster@hotmail.com >
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.
Copy of your message, including all the headers is attached
Er zit alleen elke keer een andere bijlage bij. En soms staat er een email adres in van iemand di ik ken, maar dankers_vanbrunschot@hotmail.com ken ik niet.
Ze komen van Mail Delivery System<MAILER-DAEMON@hotmail.com>
En ik kan me niet herinneren dat ik naar al die mensen zoiets verstuurd zou hebben. Zou het een virus of iets zijn. Het is trouwens gewoon in mijn hotmail mailbox
(offtopic: Hoe doe je zo'n stukkie tekst als code, dat het in zo'n blokje komt te staan? Dan zou dit een stukkie duidelijker te lezen zijn.)