Computer start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:23
Sinds ik vanmiddag m'n kast heb opengemaakt om een ISDN modem te verwisselen start de pc niet meer op. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Als ik de pc aan zet dan gebeurt het volgende:
De HD spint up, de cdrom ook en dan valt de zooi uit. De powerbutton werkt niet. Ik kan dit alleen krijgen als ik aan de 8erkant van de pc de knop van de voeding gebruik. Verder gaat de monitor bij het 'opstarten' even aan, maar er verschijnt geen beeld. Hij gaat daarna meteen meer weg. Ik hoop echt dat jullie iets weten want het is een bedrijfspc die maandag weer gebruikt moet worden :'(

De specs:

MSI K7T PRO
Maxtor 60gig 7200rpm
GForce 2mx 400
WIN ME

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Al geprobeerd op te starten zonder die kaart?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:55

Klippy

Still Game

Kan vanalles zijn he :{

Alle kaarten goed vast? Videokaart erin, ISDN kaart goed vast etc...
Processor vast? Nix gesloopt, geen draadjes los getrokken?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• JJapie
Die ISDN kaart heb ik eruit gehaald, met start hij ook niet op. Verder alle voedingskabels gecontroleerd, kloppen allemaal. Videokaart verwisseld, ook niet het probleem....

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Probeer eens voor de zekerheid te booten met alleen je videokaart, geheugen en processor.

Ik vrees het ergste voor je, n.l. dat je mobo gaar is of misschien die kaart je PCI bus heeft gesloopt :X

• JJapie
Ik heb toch 3 jaar garantie :7 Paradigit rulez verder ook qua service... kwam er alleen te laat 8er :(
Pagina: 1