Gedurende een half jaar heb ik mijn Athlon Classic terug op standaardsnelheid draaien (650) omwille van de stabiliteit... En omdat ie anders probs had met 't booten (gaf geen beeld)
Nu vanaf vorige week deed zich dat verschijnsel weer voor... geen beeld bij boot... Maar ff reset... en hupla, dan was er wel beeld... dus zo erg was het niet (dacht dat het het gekende GF2 probleem was).
En vervolgens vrijdagochtend... wil weer niet booten, ik reset en reset... nog steeds geen beeld...
Heb hem sinds toen nog 2 keer ofzo met beeld gehad... (na Clear CMOS)... maar nu lukt dat dus ook niet meer...
Iemand enig idee ?
Dus dacht ik shit... moet snel een oplossing hebben... ff naar de winkel een duronnetje halen van 1000mhz... (max wat in zo'n AOpen AK33 ding gaat, wat ik hier nog had liggen).
Die boot dus wel (gelukkig)... maar crasht constant... (wacky kleurtjes op scherm soms...) en ook meestal crasht ie met een PUUUUT van da onboard buzzertje...
Wat heb ik al geprobeerd ?
- Bios laatste versie (R1.23)
- Geheugen gewisseld...(100Mhz, 133mhz, 133mhz cas2)
- bios default...
allemaal tevergeefs...
Hier zit ik dus tijdelijk met 2 systeempjes waar ik eigenlijk niets aan heb...
Gelukkig is mijn trouwe P100 er nog :-)
Maar je snapt wel da ik vrij wanhopig wordt...
Alle help is dus welkom...
grtz
Nu vanaf vorige week deed zich dat verschijnsel weer voor... geen beeld bij boot... Maar ff reset... en hupla, dan was er wel beeld... dus zo erg was het niet (dacht dat het het gekende GF2 probleem was).
En vervolgens vrijdagochtend... wil weer niet booten, ik reset en reset... nog steeds geen beeld...
Heb hem sinds toen nog 2 keer ofzo met beeld gehad... (na Clear CMOS)... maar nu lukt dat dus ook niet meer...
Iemand enig idee ?
Dus dacht ik shit... moet snel een oplossing hebben... ff naar de winkel een duronnetje halen van 1000mhz... (max wat in zo'n AOpen AK33 ding gaat, wat ik hier nog had liggen).
Die boot dus wel (gelukkig)... maar crasht constant... (wacky kleurtjes op scherm soms...) en ook meestal crasht ie met een PUUUUT van da onboard buzzertje...
Wat heb ik al geprobeerd ?
- Bios laatste versie (R1.23)
- Geheugen gewisseld...(100Mhz, 133mhz, 133mhz cas2)
- bios default...
allemaal tevergeefs...
Hier zit ik dus tijdelijk met 2 systeempjes waar ik eigenlijk niets aan heb...
Gelukkig is mijn trouwe P100 er nog :-)
Maar je snapt wel da ik vrij wanhopig wordt...
Alle help is dus welkom...
grtz
A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch