Toon posts:

Vastlopers en andere vage probs :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
okee ik heb sinds een week vastlopers ik heb alles opnw geinstald (windows XP Pro) maar ik heb nu nog steeds vage probleempjes bv als ik m'n comp aan zet gaat m'n monitor niet aan (iiyama visionmaster pro 450) druk ik daar na op reset dan loop hij wel door ik wordt hier ziek van :( zou dit aan me voeding kunnen liggen ? ik krijg namelijk de indruk dat hij af en toe te weinig spanning levert.

Zie voor verdere specs m'n onder titel

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-12-2025

jwbagger

,.-~'`'~-.,

als je videokaart niet aanfloept in één keer voor zn POST ligt het iig niet aan je OS...

probeer een bios-update, en anders zou 't idd aan je voeding kunnen liggen of je videokaart heeft de geest gegeven...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 18:05 schreef jwbagger het volgende:
als je videokaart niet aanfloept in één keer voor zn POST ligt het iig niet aan je OS...

probeer een bios-update, en anders zou 't idd aan je voeding kunnen liggen of je videokaart heeft de geest gegeven...
Okee dus jij denk ook dat het de voeding kan zijn.
Het is btw een a-open 300watt voeding hoelang gaan die dingen ongeveer mee dan ?
En wie denk nog meer dat het een voeding probleem kan zijn.
Ik vind het namelijk zo vreemd dat ik dit systeem al zo lang perfect draaiend hebt gehad en dat er nu zoiets vaags aan de hand is :(

• Lucky_me
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09-2024
denk ook de voeding. was het afgelopen 1,5 week niet heel erg veel onweer? een spanningspiek in het net kan al voldoende zijn om zon voeding net niet gaar te maken. Hij kan dan nog wel werken, maar kan instabiel zijn. Dat is het vervelende van bliksem.

• bwiep
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

En sowiso zijn die aopen voedingen kut.. Ik heb allemaal last van spanningsschommelingen..

:) Dus ffe een andere voeding :D

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

CME->DOC

Verwijderd

Zou ten eerste aan voeding denken ja. Maar als het door bliksem gekomen zou zijn kan het ook je mainboard of processor of... nou ja alles eigenlijk zijn. Meestal zijn Voeding, processor of mainboard slachtoffer van bliksem.

soms kom je er vanaf met een doorgebrand modempje ;)

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Dit begrijp ik niet zo goed eigenlijk. Is de kans dat je spullen HALF slachtoffer van blikseminslag worden niet heel erg klein? (lees=té klein)

Bij een vriend van me was namelijk gewoon alles in z'n kast de lul.

Verwijderd

neuh heb gezien dat alleen processor of alleen mainboard, of alleen voeding of alleen modem defect was.

Natuurlijk zaten er ook rampenplannen bij die helemaal total los waren ;(

bliksem is nie liev! ;)
Pagina: 1