Toon posts:

[SOF2] Kapotte Startknop :S

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mjah, ik heb Soldier of Fortune 2 gekocht, maar nu zit ik met een heel raar probleempje. Na het installeren ziet alles er nog goed uit, maar wanneer ik de game start en in het menu op START GAME druk komt dat schermpje met "bl@@t new game" en dan druk ik op YES, maar op geen enkele wijze probeert hij ook maar iets te starten, hij start gewoon niet. Ik kan wel alle configuraties aanpassen enzo, maar een spel starten wil niet lukken..

Heeft iemand dit ook? Ik heb een Radeon 8500 LE en een 450 Mhz, dus hij zou toch gewoon moeten draaien (misschien wel sloom, maar wel dat ie draait)

Ik snap er niets van, misschien jullie?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
dit kun je beter ff in het grote SOF2 topic vragen ;)
[topic=502309/1/25]

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:32
het spel kopen helpt vaak >:)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 18:17 schreef Da Monkey het volgende:
volgens mij staat in zijn topic dat hij dat ook heeft gedaan :+

• Crash
  • Nu online
Op zaterdag 22 juni 2002 18:17 schreef Da Monkey het volgende:
niet blaaten jij, er staat toch duidelijk dat hij het spel heeft gekocht |:(

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad heb ik het spel gekocht, het ligt zelfs NU voor mijn neus en bestaat uit 2 cd's, geweldig allemaal..

Hmm het grote SOF2 topic kan ik wel even bekijken, maar daar loopt alles door elkaar, misschien dat dit wat overzichtelijker is. Ik heb naar patches gekenken, maar die zijn er niet..tenminste niet dat ik die kan vinden..

En niet alleen de game start niet, maar ook de tutorial wil niet starten. Ik heb het nu ook geprobeerd op Windows 98 SE geprobeerd, net zat ik in Windows XP.

Ik heb hem ook op een andere computer geprobeerd, daar hadden we hetzelfde probleem. Heeft iemand anders dit ook gehad? of iemand een idee, wat het KAN zijn? anders moet ik Activision maar eens aan de tand voelen...

• Crash
  • Nu online
Op zaterdag 22 juni 2002 18:27 schreef vorteXt het volgende:
inderdaad heb ik het spel gekocht, het ligt zelfs NU voor mijn neus en bestaat uit 2 cd's, geweldig allemaal..

Hmm het grote SOF2 topic kan ik wel even bekijken, maar daar loopt alles door elkaar, misschien dat dit wat overzichtelijker is. Ik heb naar patches gekenken, maar die zijn er niet..tenminste niet dat ik die kan vinden..

En niet alleen de game start niet, maar ook de tutorial wil niet starten. Ik heb het nu ook geprobeerd op Windows 98 SE geprobeerd, net zat ik in Windows XP.

Ik heb hem ook op een andere computer geprobeerd, daar hadden we hetzelfde probleem. Heeft iemand anders dit ook gehad? of iemand een idee, wat het KAN zijn? anders moet ik Activision maar eens aan de tand voelen...
niet alleen kijken,
het is de bedoeling dat je het daar post! ;)

Verwijderd

Topicstarter
jaaahaaa maar dat is zo onoverzichtelijk, die mensen moeten ook maar even hier kijken :)

• Crash
  • Nu online
Op zaterdag 22 juni 2002 18:29 schreef vorteXt het volgende:
jaaahaaa maar dat is zo onoverzichtelijk, die mensen moeten ook maar even hier kijken :)
hier komt waarschijnlijk uiteindelijk een slotje op,
lees de FAQ en andere topics maar es door ;)

Verwijderd

dicht :)
Die sof2 experts komen hier niet :+
Die hebben het sof2 topic als startpagina en rammen daar alleen maar op F5 :D
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.