Quoten is geweldig... - boer Krelis
Ik heb daar eigenlijk nog nooit een jumper voor gezienOp zaterdag 22 juni 2002 17:42 schreef MadMurdock het volgende:
handleiding moederbord?
Zijn bijna altijd jumpers voor.
Het kan alleen via de optie als er stroom op komt te staan dat ie dan aanvliegt
. Anders niet, ik weet niet welk mobo je hebt. Maar bij mijn abit kt7a-raid v1.2 , zat het er eerst niet op en later wel...
.
Ik nog nooit, het is gewoon iets in de bios dat dat regeltOp zaterdag 22 juni 2002 17:47 schreef InZane het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nog nooit een jumper voor gezien
same here.. Ik bouw al +3 jaar lang systemen in een winkel en ben dat nog nooit als jumper tegengekomen.Op zaterdag 22 juni 2002 17:47 schreef InZane het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nog nooit een jumper voor gezien
Ik ben het wel tegengekomen op een ECS bord (volgens mij ECS P6VXAT), alleen werkte die helaas niet...Op zaterdag 22 juni 2002 17:59 schreef drunkfux het volgende:
[..]
same here.. Ik bouw al +3 jaar lang systemen in een winkel en ben dat nog nooit als jumper tegengekomen.
dat enkele van jullie het nog nooit zijn tegengekomen, terwijl het er wel is, hoeft natuurlijk niet te zeggen dat het geen oplossing is 
Om precies te zijn heb hier een MSI5139 met die opties; voor de echte eigenwijzen; scannen pas vanaf woensdag weer mogelijk; icq maar
Om precies te zijn heb hier een MSI5139 met die opties; voor de echte eigenwijzen; scannen pas vanaf woensdag weer mogelijk; icq maar
hehehe, je wilt niet weten over wat voor moederbord ik het heb: een Vtech 6389 ofzo. 440BX.
relais'je dan maar?
da's nog een probleem, als ik de power pinnetjes sluit met een relais is hij na een seconde of 5 weer uit natuurlijk. Want het relais BLIJFT de pinnetjes sluiten dus het lijkt net alsof je de power knop blijf indrukken en iedereen weet wat er dan gebeurt bij ATX.
relais'je dan maar?
da's nog een probleem, als ik de power pinnetjes sluit met een relais is hij na een seconde of 5 weer uit natuurlijk. Want het relais BLIJFT de pinnetjes sluiten dus het lijkt net alsof je de power knop blijf indrukken en iedereen weet wat er dan gebeurt bij ATX.
Quoten is geweldig... - boer Krelis
2xrelais....., 1puls on, relais 2 schakeld relais 1 off
Asrock 939Dual-SATA2, AMD 3200 Venice, 2x512 Mb, Radeon9800Pro, Compaq V1000 21",Blaster live!,samsung SP1614N (160Gb/8Mb),IBM 40GB 7200rpm, 2xmaxtor 40 Gb (raid0), Intellimouse Explorer win98se/win2k/XP
Pagina: 1