dat is hier al zooooo vaak gevraagt... gebruik de search.
trouwens, het antwoord is nee
trouwens, het antwoord is nee
xal 't niet gauw zeggen, maar slotje 
search staat ie al 'n paar x in
search staat ie al 'n paar x in
I see dead pixels...
ober, slotje please
[This space is for rent]
|aten we zeggen dat het nog niet echt ge|ukt is. Á|s het je |ukt, post het ff
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Volgens mij kan het niet inderdaad
(Om een slotje roepen is vervelender dan de search niet gebruiken, kap daar eens mee)
(Om een slotje roepen is vervelender dan de search niet gebruiken, kap daar eens mee)
Het kan zeker! (Ik weet alleen niet hoe, heb geen aansluitschema's, software, enz. De meeste hier op GoT niet. Ehm, niemand op GoT
) Dus ga experimenteren, software schrijven, en we horen het wel
(Ik denk dat je 0,00001% kans hebt dat het je lukt
. Maar jah, wie weet
)
(Voor verdere reacties te verkomen: Ik had geen zin op 'SLOTJE', enz. te roepen. Dus ik reageerde maar ff positief. Zo positief dat je er uit kunt afleiden dat het je NIET lukt
)
(Voor verdere reacties te verkomen: Ik had geen zin op 'SLOTJE', enz. te roepen. Dus ik reageerde maar ff positief. Zo positief dat je er uit kunt afleiden dat het je NIET lukt
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Verwijderd
hier stem ik volledig mee in!Op zaterdag 22 juni 2002 18:26 schreef M14 het volgende:
Het kan zeker! (Ik weet alleen niet hoe, heb geen aansluitschema's, software, enz. De meeste hier op GoT niet. Ehm, niemand op GoT) Dus ga experimenteren, software schrijven, en we horen het wel
(Ik denk dat je 0,00001% kans hebt dat het je lukt
. Maar jah, wie weet
)
(Voor verdere reacties te verkomen: Ik had geen zin op 'SLOTJE', enz. te roepen. Dus ik reageerde maar ff positief. Zo positief dat je er uit kunt afleiden dat het je NIET lukt)
Verwijderd
Als je nou eens de FAQ leest voor de verandering:
Ik heb een schermpje model XYZ uit een fax gehaald. Doet ie het?
Geen idee. Kijk eens op het alwetende www.google.com of hij misschien compatible is met een bekende controller. Als het LCD 14 tot 18 aansluitingen heeft dan heb je kans dat hij compatible is. Probeer hem maar eens aan te sluiten en kijk maar wat er gebeurt.
Ik heb een LCD uit een oude GSM/Rekenmachine/Palm gehaald. Hoe sluit ik die aan?
Die kun je niet aansluiten. De controller (als die er al op zit) van die dingen is industrieel gemaakt en afgestemd op het doel. Het is custom-built. Je kunt die gewoon niet aansluiten.
En die van mijn Gameboy/Gamegear dan?
Nee, voorlopig niet. Van de gameboy zijn er schema's bekend, maar totdat iemand er een stukje software voor schrijft gaat dit niet werken. Leert dus allen een taal en ga schrijven!
het kan... als jij interface en software kan maken, verder is dit EN in de faq te vinden EN bij de search
If it ain't broke, fix it till it is...
Het idee is opzich wel mogelijk, als je een volledige Gameboy Advanced hebt. Iemand heeft een keer een GBA gebruiks als webserver, het ding communiceerde perfect met andere computers en gaf gewoon output op het scherm. Dus ja, je kan de Gameboy als LCD-scherm gebruiken. Meer info staat in een T.net frontpage artikel.
Edit: Et, voîla: http://www.fivemouse.com/gba/diary.html
Edit: Et, voîla: http://www.fivemouse.com/gba/diary.html
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()