Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
Verwijderd
Hij bedoelt dat je nix mankeert en zelf maar eens iet's moet zoeken 
search
of de maker site??
Vraag daar maar desnoods mail je ze ff
search
of de maker site??
Vraag daar maar desnoods mail je ze ff
[topic=489710]
Lees dat voor de gein eens
Met zo'n topic krijg je je topic echt niet open hoor.
Lees dat voor de gein eens
Met zo'n topic krijg je je topic echt niet open hoor.
Verwijderd
er zijn wel zat topics over dit onderwerp hoor, ik zie niet echt waarom joue zo speciaal is.
ik mis idd wel een (waarschijnlijk) voor de hand liggende verwijzing naar een startpunt om verder te zoeken (dus een search zoekopdracht of iets anders concreet - niet google.com), want nu weet hij ook niet echt waar die andere topics dan te vinden zijn?
Omdat het over iemand anders zijn pc gaat komt hij waarschijnlijk zelf niet vaak in V&B dus dan weet je minder goed waar je het moet zoeken. Toch?
Omdat het over iemand anders zijn pc gaat komt hij waarschijnlijk zelf niet vaak in V&B dus dan weet je minder goed waar je het moet zoeken. Toch?
Human Bobby
Verwijderd
Heb je [topic=320115/1/50] bijvoorbeeld al eens doorgenomen ? De kans is erg groot dat je daarmee je probleem kunt oplossen.
[search=nvdisp.dll xp]
[search=infinite loop]
Bovenstaande links zijn echt wel genoeg om je te helpen. Er wordt van je verwacht dat je zelf eerst wat voorwerk verricht voordat je je vraag post. Verder wil ik je vriendelijk verzoeken om ook eens wat zorgvuldiger met je uitroeptekens om te gaan, dit komt niet echt fijn over op de lezers en jouw potentiele probleemoplossers...
[search=nvdisp.dll xp]
[search=infinite loop]
Bovenstaande links zijn echt wel genoeg om je te helpen. Er wordt van je verwacht dat je zelf eerst wat voorwerk verricht voordat je je vraag post. Verder wil ik je vriendelijk verzoeken om ook eens wat zorgvuldiger met je uitroeptekens om te gaan, dit komt niet echt fijn over op de lezers en jouw potentiele probleemoplossers...
Hey Courage Thanx voor de verwijzingen!
Ik had deze allemaal al doorgelezen, maar uiteindelijk blijkt dit gewoon een compatibiliteits probleem te zijn tussen oudere generaties moederborden en nieuwere video kaarten, ondanks agp 1.0 2.0 standaarden.
Zeer vervelend. Ik had ondertussen een ander topic geopend wat sint uiteindelijk open heb gehouden, Sint
bedankt nog!
Hij heeft de kaart terug gebracht......
Ik had deze allemaal al doorgelezen, maar uiteindelijk blijkt dit gewoon een compatibiliteits probleem te zijn tussen oudere generaties moederborden en nieuwere video kaarten, ondanks agp 1.0 2.0 standaarden.
Zeer vervelend. Ik had ondertussen een ander topic geopend wat sint uiteindelijk open heb gehouden, Sint
Hij heeft de kaart terug gebracht......
Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.