[winamp] muziek start niet op. (of heel traag)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
ik heb laatst mijn pc helemaal opnieuw geinstalleerd en alles weer op orde gebracht.
maar als ik nu winamp opstart en een muziekje wil opstarten loopt mijn hele pc vast, (muis beweegt nog wel) en start hij het muziekje niet op of doet er heel lang over. (zo'n 1 á 2 minuten). Heeft iemand dit probleem ook gehad en een oplossing gevonden graag, want ik luister best wel veel muziek en het is flink irritant als je het opeens niet meer lkkr kan luisteren.

mijn specs zijn trouwens (als het nodig is)
pII-350
creative 64
geforce 2 mx(niet dat dat er wat mee te maken zal hebben denk ik)
en gewoon low class speakertjes)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winamp is vrij gevoelig voor hang-ups!

Je zou ff winamp moeten starten en bij preferences bij Output ff directSound of wave-out moeten kiezen en daar ff met de buffer niveaus spelen. Na het instellen ff liedje opstarten en je zult waarschijnlijk verschil merken.

Wat ook helpt is de priority van winamp veranderen, want bij te hoge prio. zal deze up locken, wat ook kan bij low, prio. Beste is om high priority te gebruiken (doe ik ook!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Had ik vorige week ook, de ide kabel bleek wat losjes in mn mp3/divx-schijf te zitten.

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
bedankt gertsan je info heeft perfect geholpen, me priority seetings stonden op realtime en k heb ze ff op high gezet en nu heb ik nergens meer last van. :) :) :) :)

dit topic kan gesloten worden. :Z :z :Z :z

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken