Toon posts:

:) Asus A7V of een Abit KT7-Raid?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
WELKE is beter!! ik weet het niet meer hoor.... ze zijn allebei ongeveer even duur en als het goed is allebei relaxt voor het OC'en van me Duron 600!!

maar welke is nou echt beter? die KT7 heeft wel weer RAID erop zitten...en softmenu III terwijl de A7V wel weer zeeeer relax voor ut OC'en schijnt te zijn door de dipswitches..

het uitkiezen van een goede mobo wordt steeds moeilijker :(

Verwijderd

hai,

ik zou als ik jou was de raid versie nemen en dan bij www.oc-shop.nl een Golden Orb en een FSB ding halen voor 150 gulden (bij elkaar)

Verwijderd

Topicstarter
een FSB ding? bedoel je een GFD?

die heb je alleen nodig bij de Athlon Classics toch..en niet bij socket-A cpu's??

Abit KT7-RAID is voor Socket-A cpu's

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Een Golden Orb en een FSB ding??
Are u nutz!!

Wat een KT7 of K7V nodig heeft is een echte SocketA cooler bv. een Alpha/Delta combo of een FOP38, geen Golden Orb die sloopt je Tbird.

En zo'n FSB ding bedoel je denk ik een GFD??
Deze heb je ook niet nodig met een Tbird.

Verwijderd

gfd jah (zzZZzZZZZzZZ)

Golden Orb (Slot A)

HSF combination for the AMD slot A platform up to 1GHz. Low-noise and high performance come together in this cooling-product. Heatsink material is AL-6030 with a 4500 RPM and 20 CFM fan mounted on it. Noise level around the 26 dBA.
Thermal resistance = 0,32° C / W. This HSF will be equipped with Arctic Silver Thermal Compound.

Tweaking Device 2 (TD 2)

Works also with the new AMD Thunderbird CPU (Slot A)Needs no external power Very easy to handle Little space needed (less than 1.5" quare)! Put in of frequency from 300Mhz to 1050Mhz possible!! Put in of V-Core from 1.3V to 2.05 V possible! The option to put in the V-Core not only trough the module - that means the core voltage is adjusted trough the BIOS further on!

kweet niet of dat wat zegt?

Verwijderd

Hey hey

only trying to help here :)

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-09 19:36
De KT7 en een Spire koeler

cheap en het werkt perfect :)

Verwijderd

Topicstarter
hmmz ja das waar je hebt ook Tbirds in SLOT-A formaat :)

thnx

hmmz die Abit KT7-RAID is toch socket-A of heb ik dat fout..
en is die ook relax voor het OC'en? ik gooi er een Duron 600 op

nog een vraag ff tussendoor.. intel verkoopt hun cpu's in OEM en BOXED das met fan etc... weten we allemaal wel... maar doet AMD dat ook?of krijg ie dan alleen de cpu mee in een zakje ofzow :D niej erg maargoed ik zag op overclockers.com dat sommige een retail-fan gebruikten... ik heb zelf nog nooit een doosje van AMD gezien ofzow..

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-09 19:36
Heb een socket A kt7 ( alle tweede mobo's zijn socketA ) thuis staan met duron 600 doet het op 900 1.6V

AMD's zijn niet geboxd... dus je moe een koeler hebben

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Idd, lekker de KT7(raid) nemen :)

'k heb er zaterdag mee mogen pielen en de 600 Duron liep lekker 900 op 1.5v en 1020 op 1.75volt :)

*still rising*

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
dan neem ik de Abit KT7-RAID .

Verwijderd

>Dezay

Het klopt niet helemaal wat je zegt, dat amd's niet geboxed zijn. Dat hangt er gewoon vanaf waar je ze koopt. Bij mycom waar ik hem kocht zat er al een standaard coolermaster ding op.
Maar ja, als je dan toch weer gaat overklokken heb je wel een andere cooler nodig. Dus op zich maakt het weer niet uit of de amd geboxed komt of niet.

Verwijderd

Topicstarter
hmmz tja der komt een Alpha of Chrome Orb op te zitten....

kheb vandaag de review gezien van die nieuwe Chrome Orb ..ziet er wel relax uit
ik ben nu ook tevreden met me Golden Orb op me celly 533@... :)
Pagina: 1