Toon posts:

Vraag over distributed.net client

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
FF een vraagje aan alle mensen die hun koeien laten grazen op de rc5 wei. Thuis heb ik meerdere computers, waarvan er 1 aan het internet zit. Nu heb ik wel een gaar proxy programma'tje (analogx), maar ik denk dat dat niet toereikend is om de distributed client over te gebruiken. Nu heb ik ergens gelezen in een of andere docfile, dat je de client buffers kan laten "sharen". Hoe gaat dat in z'n werk? Is het dan zo dat de computer die aan het internet hangt een aantal packets binnenhaalt, die in een soort van (windows)share zet, en dat alle clienten over het LAN daar hun pakketten uithalen ?
Als dit zo is, dan is dat best wel een uitkomst. Hoef ik namelijk ook geen rare grappen uit te gaan halen met mijn proxy.

FF voor de duidelijkheid, ik ben net 4 of 5 dagen bezig met grazen, dus vandaar. (username = bdbeer@zonnet.nl) rank = ver onderaan.

• cinnamon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
yep, helemaal goed

client op internet pc blokjes laten halen

"remote buffer directory" in de config van de andere client gewoon naar hetzelfde mapje laten wijzen waar de internet client de blokjes bewaart

wel zorgen dan dat je update from buffers aangezet is

ps is je vraag echt aan alle mensen of is één goed antwoord ook voldoende?

enneuh welkom

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 20:23
ff een vraagje ?? heb je thuis een netwerk?
dan kan je beter je inet verbinding delen, als je nl meerder koeien via dezelfde buffer laat grazen kan het wel eens een probleem opleveren waar door de buffer "gelockt" wordt. dan gaat het flushen niet meer goed.
als je een vaste verbinding hebt kun je natuurlijk ook een servertje gaan draaien met daarop een proxy zodat je iedere pc thuis veilig van gras kan voorzien :)

I'm not weird, I'm a limited edition

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-05 21:31

hbokh

Unox: the worst OS!

Op zaterdag 22 juni 2002 17:30 schreef lowrider het volgende:...
OFF TOPIC:
Hoe maak jij die "DPC stats"-page van je?
Ziet er lekker uit :9~
Scriptje dat ik onder FreeBSD ook op m'n pproxy kan draaien?

This is my sick nature.

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof wel dat mijn proxy socks 4 en 5 ondersteunt... Ik zal eens proberen of het via socks4 kan... zou wel veel makkelijker zijn, ivm buffer lock. Wat moet je dan precies op de clienten instellen ?
Ennuh... een paar antwoordende koeien zijn al genoeg, want als alle nederlandse koeien hadden geantwoord, dan had hier zo'n ongelofelijke rij met replies gestaan, dat je er geen wijs meer uit kon worden.
Nog ff over die statpage... Welke bedoel je precies? Die page die aangeeft hoeveel blokjes je gegeten hebt ofzo.... Die heb ik niet zelf gemaakt hoor... Dus aan mij geen credit. Die statpage is gewoon te vinden via www.distributed.net ... Moet je ergens rechts, klikken op statistieken. Moet je ff je emailadres invullen (die je gebruikt bij distributed) en voila.

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-04 21:11

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Is het niet handiger om op je server (internetcomputer) een Personal Proxy van D.net te draaien? Dan heb je meteen ook een buffer voor als je internet verbinding wegvalt >:)

last.fm

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
AnalogX werkt prima als je koeitjes via proxy wilt flushen.

Heb de volgende instellingen (DNETC.ini) voor de PC welke via de proxyserver moet flushen:

[parameters]
id=xxxx@xxxxxxxxx <---- je emailadres

[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0 <--- waar je aan mee doet, hier dus alleen RC5

[display]
progress-indicator=auto-sense

[rc5]
fetch-workunit-threshold=2000
preferred-blocksize=33

[networking]
firewall-type=http
firewall-host=192.168.0.1:6588 <--- adress van m'n proxy-server
keyserver=
dialup-watcher=disabled
encoding=uue
autofindkeyserver=yes