FF een vraagje aan alle mensen die hun koeien laten grazen op de rc5 wei. Thuis heb ik meerdere computers, waarvan er 1 aan het internet zit. Nu heb ik wel een gaar proxy programma'tje (analogx), maar ik denk dat dat niet toereikend is om de distributed client over te gebruiken. Nu heb ik ergens gelezen in een of andere docfile, dat je de client buffers kan laten "sharen". Hoe gaat dat in z'n werk? Is het dan zo dat de computer die aan het internet hangt een aantal packets binnenhaalt, die in een soort van (windows)share zet, en dat alle clienten over het LAN daar hun pakketten uithalen ?
Als dit zo is, dan is dat best wel een uitkomst. Hoef ik namelijk ook geen rare grappen uit te gaan halen met mijn proxy.
FF voor de duidelijkheid, ik ben net 4 of 5 dagen bezig met grazen, dus vandaar. (username = bdbeer@zonnet.nl) rank = ver onderaan.
Als dit zo is, dan is dat best wel een uitkomst. Hoef ik namelijk ook geen rare grappen uit te gaan halen met mijn proxy.
FF voor de duidelijkheid, ik ben net 4 of 5 dagen bezig met grazen, dus vandaar. (username = bdbeer@zonnet.nl) rank = ver onderaan.