Toon posts:

[AMD XP] van 1800 naar 2000XP nu problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een beetje een wazig probleem ik hoop dat ik duidelijk ben!

Ik heb een Abit KG-7Raid moederbord waar altijd een amd XP 1800+ op heeft gezeten.
Nu heb ik een AMD 2000+ XP gekocht en geinstalleerd. het probleem is nu dat ik hem niet hoger in mijn bios kan zetten als een XP 1500 :( dat is nog een 100Mhz volgens de bios. als ik hem hand matig de FSB op 133mhz zet start mijn pc wel op althans dat hoor ik maar mijn videokaart geeft geen beeld meer :( ik moet dan eerst weer de biosrestten hardmatig. voordat ik weet iets kan ?
wat kan dit zijn, ik hoop dat ik duidelijk ben :)

Alvast bedankt, ik hoop echt heeel erg dat iemand mij kan helpen...

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04:45

Stefano

Ondertitel Not Found

Laatste bios al gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 16:02 schreef Stefano het volgende:
Laatste bios al gebruikt?
Uu nee nu zeg je wat, ik gebruik de eerste bios die in het moederbord zelf zit :P denk je als ik hem update dat het dan wel werkt? want ik kan hem ook niet op een XP 1800+ zetten met deze proc. dat kon eerst wel :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net in de meuktrace dat het klopt dat hij het niet doet, ik ga het nu even proberen alvast bedankt. Mijn excuses om zo snel een topic te openen. ik had beter even kunenen na denken

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 16:04 schreef Qorne het volgende:

[..]

Uu nee nu zeg je wat, ik gebruik de eerste bios die in het moederbord zelf zit :P denk je als ik hem update dat het dan wel werkt? want ik kan hem ook niet op een XP 1800+ zetten met deze proc. dat kon eerst wel :?
Ja, hij is gelockt.. Tuurlijk kan dat niet.