Toon posts:

Laser Expression --> kast niet OPEN te krijgen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu thuis een Athlon 1,2 ghz staan van iemand, wat een Laser Expression is.

Op de achterkant zitten geen schroefjes, en het lijkt wel of de zijpanelen naar voren (???) moeten worden geschoven om hem te openen.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit ding open krijg? Ik krijg dat voor paneel ook met geen mogelijkheid open :(

Verwijderd

Ik zit nu op mijn werk waar ook zo'n ding staat, zal even voor je gaan kijken

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Naar boven schuiven of eerst de voorkant eraf.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 15:45 schreef BronX het volgende:
Naar boven schuiven of eerst de voorkant eraf.
Nar boven schuiven wil niet, dat word geblokkeerd. De voorkant krijg ik er ook niet af :/

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 15:45 schreef enigma het volgende:
Ik zit nu op mijn werk waar ook zo'n ding staat, zal even voor je gaan kijken
Ik ben benieuw :)

• Snipisnap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Als er geen zichtbare schroefjes zitten, zitten die natuurlijk onder de plastic voorkant.
Of Laser heeft een vet sluitingssysteem voor haar kasten bedacht, maar dat zal wel niet 8-)
Als het nog niet lukt zul je wat pics moeten posten...

"It certainly appears so..."

Verwijderd

zie je wel zo'n soort schuif waar zo'n tekentje van een slotje opzit
dat moet hier naar achteren geschoven worden en dan kun je de case openen door de gehele plaat naar achter te schuiven

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 15:49 schreef enigma het volgende:
zie je wel zo'n soort schuif waar zo'n tekentje van een slotje opzit
dat moet hier naar achteren geschoven worden en dan kun je de case openen door de gehele plaat naar achter te schuiven
Der zit achterop, op het ijzer van de kast eromheen, een tekentje van een gesloten en een open slotje naast elkaar. Daar linksonder zit een klein ijzeren dwarsbalkje tussen de gaten in (snap je het nog?), maar ik zou met geen mogelijkheid weten hoe ik dat open moet maken, want er zit in het hele omringende gebied geen enkel "iets" om daarmee dat evt. te openen :(

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 15:52 schreef ACGate het volgende:

[..]

Der zit achterop, op het ijzer van de kast eromheen, een tekentje van een gesloten en een open slotje naast elkaar. Daar linksonder zit een klein ijzeren dwarsbalkje tussen de gaten in (snap je het nog?), maar ik zou met geen mogelijkheid weten hoe ik dat open moet maken, want er zit in het hele omringende gebied geen enkel "iets" om daarmee dat evt. te openen :(
dat slotje moet dus op open gezet worden, dat verschilt bij al die lasers dus ik zou het niet durven zeggen hoe dat bij die van jouw zit

Verwijderd

Topicstarter
Dan maar met geweld. Schroevendraaier tussen kast, slotje wipte ik zo omhoog... maar ja, nog steeds die kast niet open te krijgen :(

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 16:12 schreef ACGate het volgende:
Dan maar met geweld. Schroevendraaier tussen kast, slotje wipte ik zo omhoog... maar ja, nog steeds die kast niet open te krijgen :(
oej dat is wel zuur
zou toch moeten werken met een simpele klik
Pagina: 1