Ik share met Winroute Pro 4.1 mijn kabel aansluiting naar de rest van mijn netwerk. Alles werkt in principe goed, maar na een tijdje draaien (zeg: 12 uur) wordt zowel op de server als op de clients het internetten steeds trager.
De enige oplossing hiervoor lijkt het rebooten van de server (Pentium I 166, 64 MB, Win'98), of de Winroute engine moet aan en uit worden gezet.
Nou zag ik toevallig met WinTop bij de properties van de WinRoute service:
Deze kreet verschijnt als de service ongeveer een half uurtje draait, en het aantal page table(s) neemt alleen maar toe. Na resetten van de service verdwijnt het weer. Het begint nu een beetje een trend te worden, want Sygate (had ik hiervoor draaien) had soortgelijke problemen.
Ligt dit nou aan mijn server of aan Wintop/Sygate?? Tips?
De enige oplossing hiervoor lijkt het rebooten van de server (Pentium I 166, 64 MB, Win'98), of de Winroute engine moet aan en uit worden gezet.
Nou zag ik toevallig met WinTop bij de properties van de WinRoute service:
code:
1
2
3
| 3 page table(s) not present account for up to 12MB of memory completely paged out and not included in the above statistics. |
Deze kreet verschijnt als de service ongeveer een half uurtje draait, en het aantal page table(s) neemt alleen maar toe. Na resetten van de service verdwijnt het weer. Het begint nu een beetje een trend te worden, want Sygate (had ik hiervoor draaien) had soortgelijke problemen.
Ligt dit nou aan mijn server of aan Wintop/Sygate?? Tips?
Zo scherp als een voetbal!