Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...
Kwas er ook al 99,99% zeker van maar wilde het toch nog ff voor de zekerheid weten
ken niet
die 72x Kenwood spelers zijn ook snel van het toneel verdwenen wegens problemen.
Simpel ik heb ook een 100 speed cd-rom speler
nou ja het staat er op.. Al heletijd hoor was toen een actie.. tis gewoon een 16 of 24 speed (nou ja in mijn geval toen dus) met daarbij een prog om je cd te cachen. Dus je stopt er een cd in je speler.. en het programma cached je gegevens van cd op hardeschijf..
Dus dan wordt ie net zo snel als je hardeschijf dus is.. zo tegen de 100 speed dus..
Dus dan wordt ie net zo snel als je hardeschijf dus is.. zo tegen de 100 speed dus..
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
http://www.freewarehome.com/System_Utilities/Disks_HDD_and_Storage/CD_ROM_Drive_t.html
bovenste link, misschien bedoelt ie dat?
bovenste link, misschien bedoelt ie dat?
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Wat voor herrie zal zo'n ding dan wel niet maken
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Hm ik weet niet. Hij had het ding van z'n buurman samen met een 24x brander gekocht voor €300 
Ik had gezegt dat ie ze SNEL terug moest brengen en gewoon in de winkel kopen.
Zo wil ik ook wel geld verdienenOp zaterdag 22 juni 2002 15:30 schreef Octopus het volgende:
Hm ik weet niet. Hij had het ding van z'n buurman samen met een 24x brander gekocht voor €300
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
ik heb nog een oude 24x cd-rom speler, die krijgt een stickertje met '100x' er op. ik verkoop um voor 200 euro. intresse ?
I've visited the Mothership @ Cupertino
AfgezetOp zaterdag 22 juni 2002 15:30 schreef Octopus het volgende:
Heb je die nog? ik heb wel intersse in die 100xOp zaterdag 22 juni 2002 15:35 schreef VisionMaster het volgende:
ik heb nog een oude 24x cd-rom speler, die krijgt een stickertje met '100x' er op. ik verkoop um voor 200 euro. intresse ?
Zal het vragenOp zaterdag 22 juni 2002 15:35 schreef VisionMaster het volgende:
Hij kon ze nog terugbrengen zei tieOp zaterdag 22 juni 2002 15:36 schreef AMD_er het volgende:
Afgezetjammer voor em
Die brander zal ook vast wel een 2x HP zijn met een Plextor stickertje met daarop 24x zijn
Kenwood 72X TrueX CD-ROM review <== de 72 speed
Afreey introduceert 25x DVD-ROM drive <== de 100 speed
+1 behulpzaam
+1 behulpzaam
Die was het iig niet want het was geen DVD-ROMOp zaterdag 22 juni 2002 15:41 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Pagina: 1