• -=*skilla*=-
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-03 14:11
is dit nou een gadget ? ik zoek er namelijk veel info over omdat ik ze verzamel, repareer, verkoop en ruil. ik probeer o.a. de programmering uit te lezen etc. maar kom er niet veel verder mee iemand een idee ?

all people are wise untill they speak

Verwijderd

Ik kan het geen gadget noemen.
Maar de programmering uitlezen? en dan>?

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-03 10:29
Op zaterdag 22 juni 2002 15:15 schreef -=*skilla*=- het volgende:
is dit nou een gadget ? ik zoek er namelijk veel info over omdat ik ze verzamel, repareer, verkoop en ruil. ik probeer o.a. de programmering uit te lezen etc. maar kom er niet veel verder mee iemand een idee ?
Probeer P&W (voor de programmeer taal) of anders OCE (bij OCE voornamelijk omdat je echt chips moet uitlezen via elektronica)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-03 20:09

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Op zaterdag 22 juni 2002 15:15 schreef -=*skilla*=- het volgende:
Skilla, ik vin ut wel een gadget, maar wel een groot gadget! ;)

Maar ff tussendoor, weet jij een PC game die een redelijk echte gokkast kan simuleren ? Dus niet zo'n Vegas Slot machine, maar een normale Nederlandse kast ? Dus met vasthouden, boven spelen etc etc. ?

• -=*skilla*=-
ja zoek maar eens op mpu3/4 op internet das een emulator voor het barcrest mpu3/4 systeem staan ook een paar nederlandse kasten bij.

Verwijderd

Ha die Paul

De software zit neem ik aan gewoon in (e)e-prom, deze is uit te lezen en eventueel weer opnieuw te branden.

Eventueel moet je een adapterprintje brouwen, heb ik ook moeten doen voor mijn flipperkast (82s123 => 27c16). Schema heb ik nog wel liggen.

• Timbos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

HeHe, die "mpu3/4" software is best wel bruut. Grappige roms/kasten zijn er verkrijgbaar.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Regelt dat dan precies hoe die fruitmanden draaien?

• hufkes
  • Laatst online: 06-03 11:44

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

vriend van me heeft kasten in Las Vegas geprogrammeerd :9 Ter plekke dus, was een leuk snoepreisje voor hem....

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• -=*skilla*=-
het gaat me voornamelijk om de libraries. zodat ik kan zien welk deel van de programmering ik inzit en wat ik bv moet veranderen voor het aantal credits wat per munt soort gegeven word en evt max aantal punten op de spaarmeters.

Verwijderd

Ah, je wilt de software aanpassen, dat lijkt me lastig,
Maar de credits per munteenheid is toch gewoon een dipswitch instelling ?
Pagina: 1