Toon posts:

I/O error + installing patches

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben heel dom geweest...
mijn compo was zwaar taar geworden dus heb ik alles gereboot.
dus toen alles (Word enz.) er weer op stond, ging ik wolf terug installe.
echter, toen ie aan het installe was gaf hij ineens I/O error! volgende keer weer dus dacht ik: ah heb nog ene backup-cd met rtcw root liggen, maar wanneer ik hem in de progfiles folder kopieer ,en ik dan de 1.33 patch er wil overgooien, zegt hij dat wolf er niet opstaat?
valt hier iets aan te doen, of moet ik hem gaan downloaden ofzo? (zou geen probs opleveren, heb legale cd-key)(en nee, ik vraag NIET naar warez)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zaterdag 22 juni 2002 14:32 schreef BlackWido het volgende:
Ik ben heel dom geweest.
Mijn compo was zwaar tgaar geworden dus heb ik alles gerebootgeformateerd.
dus Toen alles (Word enz.) er weer op stond, ging ik return to castle wolfelstein terug installeren.
Echter, toen ie aan het installeren was gaf hij ineens I/O error! volgende keer weer dus dacht ik: ah heb nog ene backup-cd met rtcw root liggen, maar wanneer ik hem in de progfiles folder kopieer ,en ik dan de 1.33 patch er wil overgooien, zegt hij dat wolf er niet opstaat?
b[]V[/b]alt hier iets aan te doen, of moet ik hem gaan downloaden ofzo? (zou geen probs opleveren, heb legale cd-key)(en nee, ik vraag NIET naar warez)
Lees iets makkelijk, beetje meer aandacht voor typwerk plz ;) Als je de install niet afmaakt en dus niks aan register wordt toegvoegd, kan je de patch niet zomaar installeren wat die zal niks vinden in het register :)

Verwijderd

Dicht.
Probeer eens overnieuw met een goede titel en tekst :)

Dit topic is gesloten.