Hero VII,I7 4790K ,Corsair 1866/16Gb ,H105 Sapphire 7770 oc , Samsung 840Pro 256Gb
Verwijderd
Neem gewoon Samsung, lekker te overklokken en goedkoper dan andere A-merken. Let wel op dat je Samsung modules neemt, en niet Samsung chippies op een ander merk modules. 256 Mb Samsung modules halen meestal 200 Mhz, de 512Mb modules rond de 170Mhz. Ik draai met mijn 512Mb modules nu 150Mhz Cas2 zonder problemen
twinmos draait ook lekker op 333 (pc2700 geheugen) 2-2-2 (166 mhz) hoor!!!!
can you read my mind?
Je kan het best Corsair PC3000 kopen (loopt zelfs op 183MHz op Cas 2!)...
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Verwijderd
Mijn advies: koop geeeeen Corsair (erg duur en prestaties niet navenant deze zeer hoge prijs)
Pak gewoon, zoals de twee eerste repliers ook al zeiden, Samsung of Twinmos (overigens ook met Samsung- chips): lekker goedkoop en komen waarschijnlijk nog hoger dan Corsair ook
Pak gewoon, zoals de twee eerste repliers ook al zeiden, Samsung of Twinmos (overigens ook met Samsung- chips): lekker goedkoop en komen waarschijnlijk nog hoger dan Corsair ook
Verwijderd
hallo ik heb zelf ook samsung net als houz74 draait wel op cas 2 maar verder is er niet veel aan over te clocken mijn modules draaien op cas 2 de andere settings kan ik wel sneller zetten maar dan worden ze instabiel de spanning moet ook op 2,8 volt om ze op cas 2 te laten draaien
een vraag aan houz74 heb jij de snanning ook opgevoerd of niet ik heb 2 modulles van 512 mb en als ik de cas op 2 set dan moet de spanning ook omhoog andesrs boot mijn mobo niet eens op ik heb een kt3 aru
een vraag aan houz74 heb jij de snanning ook opgevoerd of niet ik heb 2 modulles van 512 mb en als ik de cas op 2 set dan moet de spanning ook omhoog andesrs boot mijn mobo niet eens op ik heb een kt3 aru
Verwijderd
Heb 2x Samsung 256mb cas 2 draaien op 200 Mhz, spanning 2,9V. Heb eerder Corsair gehad, maar Samsung is een stuk goedkoper en draait echt beter!
Verwijderd
Doordat ik een 845E chipset heb loopt mijn geheugen ook op 150 Mhz, m.a.w. ik heb alleen een 1:1 divider op deze snelheid. Uit voorzorg heb ik het voltage verhoogd met 0.1, maar ik moet het nog terugzetten en stabiliteits-testen doen. Aangezien ik mijn mobo/cpu/mem nog maar een aantal dagen heb, ben ik daar nog niet aan toe gekomen.Op zaterdag 22 juni 2002 14:36 schreef ronald1 het volgende:een vraag aan houz74 heb jij de snanning ook opgevoerd of niet ik heb 2 modulles van 512 mb en als ik de cas op 2 set dan moet de spanning ook omhoog andesrs boot mijn mobo niet eens op ik heb een kt3 aru
Ik heb ook een KT3 ARU en samsung 2700 geheugen en heb 't draaien op CAS2 en ik heb ook nog eens de rest van de settings ook op het hoogst staan zonder de spanning op te voeren.Op zaterdag 22 juni 2002 14:36 schreef ronald1 het volgende:
hallo ik heb zelf ook samsung net als houz74 draait wel op cas 2 maar verder is er niet veel aan over te clocken mijn modules draaien op cas 2 de andere settings kan ik wel sneller zetten maar dan worden ze instabiel de spanning moet ook op 2,8 volt om ze op cas 2 te laten draaien
Moet dus wel kunnen blijkbaar.
Misschien heb je een brakke memorystick
Verwijderd
ja inzane maar ik heb er 2 van 512 mischien is dat het probleem heb jij er 2 van 256 mischien ik heb nl gelezen dat die stabieler zijn
Weet iemand hoeveel cas dit reepje kan? 256MB PC3200 DDR SDRAM Heatspreader (Corsair)
Of zijn er nog andere reepjes die goedkoper zijn dan deze en beter presteerd?
wat is precies het verschil tussen deze twee (ondanks dat de een een platinum heatsink heeft- koelt dat trouwens beter dat platinum?)
Corsair 256MB 333MHz XMS2700 Cas2 DDR-SDRAM heatspreader - CMX256A-3200
Corsair 256MB 333MHz XMS2700 Cas2 DDR-SDRAM platinum heatspreader - CMX256A-2700C2PT
Of zijn er nog andere reepjes die goedkoper zijn dan deze en beter presteerd?
wat is precies het verschil tussen deze twee (ondanks dat de een een platinum heatsink heeft- koelt dat trouwens beter dat platinum?)
Corsair 256MB 333MHz XMS2700 Cas2 DDR-SDRAM heatspreader - CMX256A-3200
Corsair 256MB 333MHz XMS2700 Cas2 DDR-SDRAM platinum heatspreader - CMX256A-2700C2PT
39
Sorry voor het late antwoord, maar ik heb er 1 van 512.Op zondag 23 juni 2002 00:31 schreef ronald1 het volgende:
ja inzane maar ik heb er 2 van 512 mischien is dat het probleem heb jij er 2 van 256 mischien ik heb nl gelezen dat die stabieler zijn
Verwijderd
Hi Inzane, ik heb dezelfde setup als jij (met XP1900+). Op welke snelheid klokt je geheugen? (Ik kan op 166MHz, dus DDR333 niet 2-2-5-2 draaien, alleen 2-3-5-2)
Verwijderd
hee bum ik heb ook al vanalles geprobeert maar ik kom niet verder als 2-3-6-3 of die 6 nu een 5 moet zijn moet ik even na kijken maar ik ga het ook proberen op jou settings ik heb aleen meer als jij denk ik ik heb 1 gb mem (is wel wat te veel ja maar ik wil geen swap bestand xp)
heb ik nu ook niet :d
heb ik nu ook niet :d
Verwijderd
2 2 5 3 draait ie nu maar sneller gaat echt niet moet aleen nog even kijken of het stabiel is (weet iemand een goed progje)
geen voltage mod overigens
o ja er zit ook een edit knopje bij sorry

1x geriset burnin test 3.0 pro (alleen memory)
is dit normaal ????? hij is nu weer bezig 100% ram test
geen voltage mod overigens
o ja er zit ook een edit knopje bij sorry
1x geriset burnin test 3.0 pro (alleen memory)
is dit normaal ????? hij is nu weer bezig 100% ram test
Pagina: 1