Heb laatst in mijn fav comp winkeltje een duron 600 met kt7 raid aangeschaft , ik mocht kiezen tussen 2 duron 600 procs de ene had een groene core ( uit AUSTIN dus ) en de andere had een paarse core , ik was bang dat de paarse zogenaamd gelocked zou zijn ,dat is dus bullsh*t maar goed ....ik nam de groene die deed 950 en das niet slecht , maar nou zou het zijn dat de paarse cores uit dresden komen en dus beter presteren , de T-bird zou van een standaard blauwe core naar een Paars blauwe core gegaan zijn en deze nieuwe core zou heftiger oc-en dan zijn voorganger ... bijv 800 --> 1200 mhz met alpha of zo ..... kan iemand dit bevestigen ? dat de paarse core beter presteert dan de groene (duron) en de blauwe(tbird) cores
Verwijderd
Paars SCHIJNT beter te zijn (nog nix van gemerkt, mijne (800) wil NIET stabiel hoger dan 900, en de temperatuur is prima (onder de 50C .. ?)
ooh nice colors! me like colors! mmmmmmmmm!
misschien zijn die kleurtjes alleen gemaakt voor verzamelaars (prijsdifferentiatie)?
van ik MOET mijn verzameling durons compleet hebben? de durons zijn zo goedkoop, het zou me nie eens verbazen als mensen dat gingen doen...
* DeadKennedy hoeft alleen nog maar een paarse een gele een groene en een rooie *
misschien zijn die kleurtjes alleen gemaakt voor verzamelaars (prijsdifferentiatie)?
van ik MOET mijn verzameling durons compleet hebben? de durons zijn zo goedkoop, het zou me nie eens verbazen als mensen dat gingen doen...
* DeadKennedy hoeft alleen nog maar een paarse een gele een groene en een rooie *
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
De kleur zegt niets over de plaats van fabricage. De kleur wordt bepaald door de polish die AMD gebruikt voor het afwerken van het plaatje op de kern. Ligt er maar net aan wat voor polish ze gebruiken. Er is maar een manier om zeker te weten of het copperinterconnects heeft en dat is als AMD ook in Austin de copperprocestechnologie invoert. Dan hebben alle AMD proc's dus koper, maar nu kun je misschien een gokje nemen met het FAB-nummer. Ik geloof dat 23 voor Dresden stond en 21 voor Austin.