Toon posts:

MP3 CD branden

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er is al veel over geschreven maar ik ben er nog steeds niet uit. :?

Hoe brand ik een CD met MP3 bestanden die in een (portabel) CD speler, ondersteunt MP3, is af te spelen.

Gewoon als data CD werkt dus niet :(, en met Nero wordt mijn MP3 als muziek CD weggeschreven en kunnen er maar weer een paar nummers op de CD.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
moet gewoon als datacd hoor :?

zou niet weten hoe anders :? :)

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:33

Jox444

Honestly....

Gewoon als data cd, dat moet werken. :)

Weet je wel heeeeel zeker dat je portable CD speler MP3 ondersteunt :? :+

Het is FRIET!

Verwijderd

Topicstarter
Nee nu weet ik het niet meer Heeeeeeel zeker. Het staat echter in mooie oranje letters op het apparaat en op de verpakking. >:)

Dus zou moeten werken als data CD?? Geen index of playlist nodig of zo waar ik al wat over gelezen heb??

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:50
het zou gewoon als data cd moeten werken,
bij mij werkt het in ieder geval wel (philips expanium 500)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
je moet ook niet bij de wizard audio cd kiezen maar data cd :o >:)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:33

Jox444

Honestly....

Op zaterdag 22 juni 2002 13:29 schreef Climber het volgende:
Nee nu weet ik het niet meer Heeeeeeel zeker. Het staat echter in mooie oranje letters op het apparaat en op de verpakking. >:)

Dus zou moeten werken als data CD?? Geen index of playlist nodig of zo waar ik al wat over gelezen heb??
Ik heb zelf een Expanium gehad van philips en daar kon je gewoon een mp3 cd in doen, met meerdere dirs, zonder playlists en aanverwanten en de mp3tjes is verschillende compressie ratios maakte allemaal niet uit, en dat ding werkte gewoon. :)

Maar staat er niet iets in het boekje van de mp3 speler dat je een speciale index op de cd moet burnen :?

Het is FRIET!

Verwijderd

Topicstarter
OK Ok he ligt weer duidelijk aan mij:( of aan mijn oude brander.

Even een nieuwe data CD gebrand met MP3 op de gisteren aangeschafte AOpen brander en wat jullie niet verbaast, maar mij wel, is dat de CD af te spelen is.

Bedankt voor de reakties*D

Verwijderd

Gewoon als data cd branden inderdaad, dan kan er helemaal niks mis gaan, en met adaptec easy cd creator heb je zelfs een aparte optie voor het maken van een mp3 cd....

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Met nero 5.0 is daar een speciale optie voor toch? Of heb ik dat nou verkeerd. :? Kun je een CD branden met MP3 files die je in je DVD (als die mp3 ondersteund) af kan spelen..

Zal straks een kijken.

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je zoekactie naar 'mp3 cd branden' leverde 1171 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Het wiel hoeft niet elke keer opnieuw uitgevonden te worden toch. En ik kan me ook niet voorstellen dat ze zoiets niet in een handleiding zetten, maarja :{

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.