Toon posts:

Aan Jotti

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil van systeembeheer mijn beroep maken.
Vandaar dat ik schreef dat alle informatie meer dan welkom is.

Is het a.u.b. mogelijk het topic opnieuw te openen?

Dank bij voorbaat.

edit:

Sorry, moest in LA.
Excuses hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Discussies over het gevoerde beleid horen niet hier, maar in [forum=15]. Bovendien kun je hierover het beste even Jotti ICQ'en, of mailen, denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:13
dit doe je zoiezo niet in dit forum, dit post je in Lieve Adjes of in Schop een Modje, zeker neit zo :) lees de FAQ voor de gein eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja maar dat is het punt niet. Ik bedoel: wat _wil_ je met je topic? Allerhande informatie is meer dan genoeg op het web te vinden. Wat wil je weten? Risico's? Salaris? Opleiding? _dat_ maakt of breekt een topic bij de start.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 18:55

Arno

PF5A

Op zaterdag 22 juni 2002 13:16 schreef Jotti het volgende:
Ja maar dat is het punt niet. Ik bedoel: wat _wil_ je met je topic? Allerhande informatie is meer dan genoeg op het web te vinden. Wat wil je weten? Risico's? Salaris? Opleiding? _dat_ maakt of breekt een topic bij de start.
offtopic:
JOTTI!!!!!!

De dingen die Jotti aanhaalt zijn IMO toch niet echt de dingen die je op GoT zou moeten hebben. Heeft monsterboard ofzo geen forum ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 13:16 schreef Jotti het volgende:
opleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op zaterdag 22 juni 2002 13:21 schreef Traag het volgende:

[..]

offtopic:
JOTTI!!!!!!
TRAAAAACHHH!!!
De dingen die Jotti aanhaalt zijn IMO toch niet echt de dingen die je op GoT zou moeten hebben. Heeft monsterboard ofzo geen forum ;)
Mwa, je kan er over discussiëren. Maar idd, juist omdat het raakvlak met GoT niet zooo supergroot is, verwacht ik van zo'n topic wel een goeie start, zodat het niet bij voorbaat al een kansloos "hoeveel verdien ik wel niet en hoeveel auto's krijg je van de zaak" wordt :Y)

TheCore: je snapt het niet he... 'opleiding', 1 woordje. Je laat het topic veel te vrij. Vertel toch eens _duidelijk_ wat je wilt weten, op deze manier is het net de '30 seconden lucht je hart' hier op de regionale televisie. Als ik tevreden ben, mag je wel een nieuwe openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:27
Op zaterdag 22 juni 2002 13:24 schreef Jotti het volgende:

[..]

TRAAAAACHHH!!!
[..]

Mwa, je kan er over discussiëren. Maar idd, juist omdat het raakvlak met GoT niet zooo supergroot is, verwacht ik van zo'n topic wel een goeie start, zodat het niet bij voorbaat al een kansloos "hoeveel verdien ik wel niet en hoeveel auto's krijg je van de zaak" wordt :Y)
offtopic:
JOTTI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 18:55

Arno

PF5A

TRAAAAACHHH!!!
:* :P
Anders SG misschien ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Ach ja, ik verdien toch meer en heb toch meer lease auto's ;)

Als je wilt weten wat je verdiend enzo in een bepaalde functie en wat het beroep in houd ben je hier eigenlijk helemaaaal verkeerd.
Linkies naar werkdingen
'Hoeveel wilt u verdienen?'

Dit had je dus ook best zelf kunnen vinden.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
offtopic:
Jotti :{

Maar in ieder geval, ik ben het met 'men' eens dat deze discussie niet zoveel raakvlak met GoT heeft, en daarom niet in de techfora gevoerd hoort te worden. Als je er persé hier over wilt discussiëren, dan hebben we SG. Gaat het topic de kant op van 'ik heb zesentwintig leaseauto's, hoeveel heb jij er?', dan is de HK een betere plek. Bovendien, als je daadwerkelijk nuttig wilt praten over beroepsperspectieven in het kader van allerlei dingen, dan zijn daar sites voor die daar veel meer op toegespitst zijn en ook vaak een forum hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 21:07
Kan je niet beter kijken op Monsterboard.nl of iets dergelijks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheCore: je snapt het niet he... 'opleiding', 1 woordje. Je laat het topic veel te vrij. Vertel toch eens _duidelijk_ wat je wilt weten, op deze manier is het net de '30 seconden lucht je hart' hier op de regionale televisie. Als ik tevreden ben, mag je wel een nieuwe openen.
Ik wil weten welke mogelijkheden er zijn om een bewijs Unix/Linux systeembeheerder te behalen.

Nu goed? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 13:26

Predator

Suffers from split brain

[topic=403215]
Al es gelezen ?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op zondag 23 juni 2002 10:04 schreef TheCore het volgende:

[..]

Ik wil weten welke mogelijkheden er zijn om een bewijs Unix/Linux systeembeheerder te behalen.

Nu goed? :?
Mja, als je in het draadje wat Predator aangeeft niet voldoende info vindt, mag je wat mij betreft een nieuw topic starten, onder voorwaarde dat je het wat uitgebreider doet dan alleen hetgeen ik nu quote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Je hebt het draadje inmiddels geopend zie ik. Prima zo :)
Dan is dit ook afgehandeld.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.