CPU temp. bij Athlon

Pagina: 1
Acties:

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:31

momania

iPhone 30! Bam!

Topicstarter
Ik heb het volgende probleempie:

Ik heb en Athlon 850 @ 850 en die wil ik wat gaan overclocken, dus Alpha koeling en.z zijn onderweg. Alleen kan ik nerruguns de temp van de CPU bekijken... Ze geven d'r van AMD wel zo'n Probe bij, maar die zegt dat m'n CPU 223ºC is, dus dat ken ik ook wel negeren.
In me BIOS is er ook geen optie om de temp te zien, allen maar die van me mobo... (is maar 30ºC :-)) )

Ik heb al van me BIOS de laatste versie er ff ingeflashed maar daar zat ook weinig extra's aan.

config: ASUS K7V , Athlon 850, en dan de rest wat hiervoor niet van belang is.

Kan iemand me pls. helpen met een oplossing

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:19

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

gewoon de auto thermometer kopen, en die op je athlon plakken. Zo dicht mogelijk bij de proc op het koelblok heb ik het ook opgelost. Mijn athlon 700@784 word met extra koeling meestal niet veel warmer als 32 graad max

maar suc6

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Hmm, de Asus K7V heeft toch de KX133 Chipset?

Dat is waarschijnlijk zo, en dan zou je bij je mobo een programmaatje van VIA erbij krijgen op een cd-rommetje krijgen en dat heet VHM

Oftewel Via Hardware Monitor

Don't You stare there, Operate!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:31

momania

iPhone 30! Bam!

Topicstarter
Dat VHM staat bij mij niet op de CD maar in ieder geval bedank voor de tips...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*