Roaming dutchtone in den bosch

Pagina: 1
Acties:

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 12:55
Gister is deze ineens weg, ik heb zelden tot geen verbinding, ik heb het met meerdere telefoons en dutchtone kaarten geprobeerd, maar er is geen/slecht netwerk! hebben hier nog meer mensen last van?

edit:
iets interessants: als ik ontvangst heb, is het maar 1 streepje, en er staat dutchtone in beeld, dan staan er opeens 5 streepjes (max) maar staat er geen dutchtone en kan ik nog steeds niet bellen

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Even een telefoontje naar Dutchtone, die kunnen je vast vertellen als er een storing is.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
edit:
iets interessants: als ik ontvangst heb, is het maar 1 streepje, en er staat dutchtone in beeld, dan staan er opeens 5 streepjes (max) maar staat er geen dutchtone en kan ik nog steeds niet bellen
snap niet echt wat je bedoelt zeg maar :? :o

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op zaterdag 22 juni 2002 12:35 schreef LiquidSmoke het volgende:
edit:
Staat er dan toevallig 'Urgences seules' (of hoe dat ook heet in Engels of Nederlands ;)) bij? Dat wijst namelijk erop dat Dutchtone helemaal geen bereik meer heeft, en dat je bent geswitcht naar een ander netwerk met een beter bereik, via welke je 112 kunt bellen maar verder geen rechten hebt.

Overigens heb ik de laatste tijd zelf ook last van een vrij slecht bereik met Dutchtone (Rotterdam).. zelfs buiten, zelfs in het centrum, op allerlei plaatsen. Ik ga toch maar eens verder kijken, denk ik.