[topic=378757/1/50]
Met een beetje zoeken kan je zo zelf uitzoeken welk moederbord het beste voor je is
[search=Asus P4S533] Van de msi nix in de search
Met een beetje zoeken kan je zo zelf uitzoeken welk moederbord het beste voor je is
[search=Asus P4S533] Van de msi nix in de search
Verwijderd
Ik raad je de MSI aan omdat ik die zelf ook heb en ik er wel tevreden mee ben en het merk komt ook altijd wel goed uit scores.
Verwijderd
Voor zo'n mobo zou ik wel voor de asus gaan, aangezien asus een betrouwbare naam heeft opgebouwd in de mobo businuess. Is misschien soms wat duurder, maar je krijgt er zeker ook wat degelijks voor terug.
Verwijderd
Heeft MSI geen betrouwbare naam dan?Op zaterdag 22 juni 2002 13:01 schreef MorPhics het volgende:
Voor zo'n mobo zou ik wel voor de asus gaan, aangezien asus een betrouwbare naam heeft opgebouwd in de mobo businuess. Is misschien soms wat duurder, maar je krijgt er zeker ook wat degelijks voor terug.
D8 het echt wel.
MSI had iig een goede naam. Maar nu er de laatste tijd zoveel problemen zijn met vooral de Turbo serie (Kt133a) heb ik een stuk minder vertrouwen in ze
Graag zelf even op onderzoek uitgaan. De bedoeling van PMG is namelijk niet om op deze manier ("welke v.d .twee moet ik nemen?") mensen in details (dus welk merk en type mobo) te adviseren. Als je een specifieke vraag hebt is het prima maar dit is gewoonweg ultra algemeen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()