if broken it is, fix it you should
Verwijderd
maybe dat het daarom niet werkt... ?
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
ik heb een my vivo gekocht met aansluitingen (er zijn 2 vcersie met en zonder vivo) en ik heb echt een vivo..Op zaterdag 22 juni 2002 12:28 schreef IceFlame het volgende:
Ik heb ook de leadtek a250 td maar die heeft geen VIVO hoor, alleen video out en dvi
Link naar specs A250 MyVIVO
Verwijderd
Leadtek WinFast MyVIVO (My Video-in-Video-out) series offers video in and out, 3D gaming, surveillance and entertainment as an all-in-one solution.
support for picture (PIP) display allows users to watch video programs and play recorded programs at the same time
MPEG I/II video compression Codec
De-interlace display function.
Package includes DVI to VGA adapter to enable users to use two monitors simultaneously for enhanced ease of use
Includes MGI Videowave 5.0 Software for video editing from various video sources.
Package includes video in/out connector for connecting external video devices like Camcorder, CCD camera, VCD/DVD/ VCR or TV, supporting S-Video as well as Composite-Video.
*drewel*
Sjemig nu ben ik jalous
Maar dan kan ik je helaas niet verder helpen
soz
Verwijderd
Nee, geen video out maar tv-outOp zaterdag 22 juni 2002 12:28 schreef IceFlame het volgende:
Ik heb ook de leadtek a250 td maar die heeft geen VIVO hoor, alleen video out en dvi
nee video-in....Op zaterdag 22 juni 2002 13:14 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nee, geen video out maar tv-out
Verwijderd
JIJ hebt de vivo versie enzo. Maar wij nietOp zaterdag 22 juni 2002 13:18 schreef elgringo het volgende:
[..]
nee video-in....
Hoe duur was die btw?
360 euroOp zaterdag 22 juni 2002 13:29 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
JIJ hebt de vivo versie enzo. Maar wij niet
Hoe duur was die btw?
Verwijderd
Ik heb dezelfde kaart en ik zal het vanmiddag of morgen eens gaan testen.Op maandag 24 juni 2002 07:58 schreef elgringo het volgende:
niemand?
Heb je het ook al met een ander edit programma geprobeert.
Die zooi die in XP zit mischien?
ik heb w2k en geen video bewerkings zooiOp maandag 24 juni 2002 09:19 schreef GloriX het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde kaart en ik zal het vanmiddag of morgen eens gaan testen.
Heb je het ook al met een ander edit programma geprobeert.
Die zooi die in XP zit mischien?
Verwijderd
Maar in Windows Movie Maker kan ik het netjes opnemen, alleen kan je maar tot een hele crappy kwaliteit in WMAoid. Dat moet natuurlijk beter kunnen.
Ik ga zo nog maar eens wat proberen met opnieuw instaleren en een update zoeken. Ik denk alleen niet dat die er al is aangezien de cd vrij nieuw is
Dat programma lijkt me namelijk wel grappig met die video recorder erin enzo. Alleen snap ik niet hoe ze die zender willen veranderen. Volgens mijn kan dat niet, maar we zullen zien.
Er is niemand anders met ViVo ervaring van Leadtek?
Update:
Ik heb het programma opnieuw geinstaleerd en nu werkt het wel.
Ik moet nog wat aanklooien met instellingen maar hij pakt het gewoon goed.
Je hebt wel nadat je dat instalatie programma van die cdrom heb gedraait en opnieuw hebt opgestart al die andere dingen die voorbijkomen geinstaleerd? Dar moet je wel doen anders werkt het zeker niet.
en proggies die gewoon video in uitlezen en 9full-screen) op beeld zetten? opnemen hoeft nou echt niet.....Op maandag 24 juni 2002 14:30 schreef GloriX het volgende:
OK ik heb het geinstaleerd, alleen werkt het bijgeleverde programma niet echt mee. Daar krijg ik geen beeld.
Maar in Windows Movie Maker kan ik het netjes opnemen, alleen kan je maar tot een hele crappy kwaliteit in WMAoid. Dat moet natuurlijk beter kunnen.
Ik ga zo nog maar eens wat proberen met opnieuw instaleren en een update zoeken. Ik denk alleen niet dat die er al is aangezien de cd vrij nieuw is
Dat programma lijkt me namelijk wel grappig met die video recorder erin enzo. Alleen snap ik niet hoe ze die zender willen veranderen. Volgens mijn kan dat niet, maar we zullen zien.
Er is niemand anders met ViVo ervaring van Leadtek?
Update:
Ik heb het programma opnieuw geinstaleerd en nu werkt het wel.
Ik moet nog wat aanklooien met instellingen maar hij pakt het gewoon goed.
Je hebt wel nadat je dat instalatie programma van die cdrom heb gedraait en opnieuw hebt opgestart al die andere dingen die voorbijkomen geinstaleerd? Dar moet je wel doen anders werkt het zeker niet.
Verwijderd
Volgens mijn gaat dat met het bijgeleverde prog ook. Ik kan het nu alleen ff niet meer testen.Op maandag 24 juni 2002 18:04 schreef elgringo het volgende:
[..]
en proggies die gewoon video in uitlezen en 9full-screen) op beeld zetten? opnemen hoeft nou echt niet.....
Verwijderd
kijk eens naar je topic die gesloten is.Op zaterdag 29 juni 2002 15:22 schreef artic007 het volgende:
Kunnen jullie het beeld van je tv op je pc zien met die kaart. Ik heb hem namelijk ook alleen heb geen flauw benul hoe ik mijn tv beeld op mijn pc moetkrijgen.
even de handleiding lezen is een kleine moeite d8 ik zo.
en op de cd moet ook wel genoeg staan. met een klein beetje moeite moet je er wel uitkomen.
kom je er dan nog niet uit, dan kan je een topic gaan openen met daarin wat je allemaal al geprobeerd heb.
veel suc6.
ik krijg m'n ti4400vivo maandag, dus dan gaat ik het ook proberen.
en doet ie wat? met welk os?Op zaterdag 29 juni 2002 17:32 schreef weareborg het volgende:
[..]
kijk eens naar je topic die gesloten is.
even de handleiding lezen is een kleine moeite d8 ik zo.
en op de cd moet ook wel genoeg staan. met een klein beetje moeite moet je er wel uitkomen.
kom je er dan nog niet uit, dan kan je een topic gaan openen met daarin wat je allemaal al geprobeerd heb.
veel suc6.
ik krijg m'n ti4400vivo maandag, dus dan gaat ik het ook proberen.
jahoor, werkt prima met win2k en winxp.Op maandag 01 juli 2002 19:00 schreef elgringo het volgende:
[..]
en doet ie wat? met welk os?
heb ffe snel m'n ps2 aangesloten en dat werkte
hij integreerde zelfs heel mooi met m'n leadtek tv kaart. je gebruikt hetzelfde proggie voor bijde kaarten.
Tijd voor schone install...Op maandag 01 juli 2002 19:04 schreef weareborg het volgende:
[..]
jahoor, werkt prima met win2k en winxp.
heb ffe snel m'n ps2 aangesloten en dat werkte
hij integreerde zelfs heel mooi met m'n leadtek tv kaart. je gebruikt hetzelfde proggie voor bijde kaarten.