People who live in glass houses shouldn't throw stones.
bij exile zeker?
geforce 3 zit tussen de gf4mx en de gf4ti in dacht ik
iig wel een stuk sneller dan de mx versie. Maar een ti4200 kost maar 30 euro meer ofzo... dus dat je daar t geld niet voor hebt..
iig wel een stuk sneller dan de mx versie. Maar een ti4200 kost maar 30 euro meer ofzo... dus dat je daar t geld niet voor hebt..
Die ti4200 waar jij t over hebt is dat ook een GeForce 3? En waar kun je die bestelle? Ook bij exile?Op zaterdag 22 juni 2002 11:53 schreef dribbel het volgende:
bij exile zeker?
Maar hijs sowiezo veel beter dan GeForce 2 en 4 MX?
is een gf4, kijk maar eens op pricewatchOp zaterdag 22 juni 2002 11:55 schreef WernerV het volgende:
[..]
Die ti4200 waar jij t over hebt is dat ook een GeForce 3? En waar kun je die bestelle? Ook bij exile?
Maar hijs sowiezo veel beter dan GeForce 2 en 4 MX?
http://www.tweakers.net/pricewatch/29580
Beetje zoeken kan geen kwaad, is allemaal redelijk basic dit...
zoek maar eens naar benchmarks van de verschillende kaarten (op google of hier).
Beetje zoeken kan geen kwaad, is allemaal redelijk basic dit...
zoek maar eens naar benchmarks van de verschillende kaarten (op google of hier).
Chaintech Geforce 4 TI 4200 64 DDR D/T, voor maar € 17,- + € 174,-
Dit kun je veel beter doen, omdat zo'n ti4200 goed kunt overclokken naar een ti4400. En dan zit je straxz met nieuwere spellen , veel beter. Want de kracht van de geforce3 houdt ook een keer op
.
Dit kun je veel beter doen, omdat zo'n ti4200 goed kunt overclokken naar een ti4400. En dan zit je straxz met nieuwere spellen , veel beter. Want de kracht van de geforce3 houdt ook een keer op
Je kunt natuurlijk beter een Ti4200 kopen, maar met zo'n Ti200 kun je ook nog een hele tijd vooruit
Verwijderd
Ik doe het zelf nog met een Geforce2 GTS, die trekt het nog best wel aardig. Dus met een GF3 Ti200 kan je nog best meekomen, maar als ik jou was zou ik zeker een GF4 ti4200 kopen. Die zijn niet zo heel duur en een stuk sneller, zeker als je hem overklokt.
Dan denk ik dak maar even een tijdje w8. En dat de prijs van de Chaintech Geforce 4 TI 4200 64 DDR D/T nog wat daalt, of ik koop gewoon die Club3D Nvidia GTS 3 Ti 200 64MB DDR TV-out bij Exile.nl....
Tot nu toe allemaal bedankt voor jullie reactie...
Tot nu toe allemaal bedankt voor jullie reactie...
€179.- voor een GF4 Ti4200 64 mb, is toch een stuk aantrekkelijker dan een GF3 Ti200 64 voor €139.-
The devil is in the details.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()