samsung WS28Z46VS met Y/C?

Pagina: 1
Acties:

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:20
Ik heb gister een nieuwe breedbeeld tv gekocht.
namelijk de Samsung WS 28 Z 46 VS
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.nl/upload/product/images/product/WS28Z4VS.jpg
url'tje
Ik wilde dus een 100 Hz breedbeeld tv'tje met een flat-screen, dat is gelukt, maar ik wilde nog meer.

Ik wil namelijk ook in kleur de de monitor op de tv te zien krijgen.
Het is me al een keer gelukt met een Sony tv van m'n ouders en daar moest ik hem op het Y/C kanaal zetten.
Maar ik vraag me af of dat hier ook op zit, of hoe ik dit kan omzeilen.
Ik heb een paar weken geleden wel in het grote tv-out topic en alle andere takken die je in de search vind gekeken en daar wel een beetje van geleerd.

Oh ja, ik heb gister geprobeerd met een scart kabel (á 90 gulden) geprobeerd het beeld in kleur erop te krijgen, maar dat lukte dus niet. Het was alleen zwart-wit.
Moet ik anders het via de s-video proberen. Dit was ik sowieso al van plan trouwens.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

staat je pc wel op PalB>?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat ligt aan de instellingen van je videokaart, je moet die wel op PAL zetten en als je het niet via svhs aansluit, ook op VHS of composiet zetten. Wat voor kaart heb je?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:20
Nou ja ik heb dus een GeForce 2 GTS/Pro.
Ook heb ik een tv-kaart, maar daar kan ik niet zoveel mee, want die pakt hij niet als primaire tv-out :P

Maar zoals ik het nu hoor kan de tv het iig wel goed aan, toch?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Aansluitingen
2 x scart
Front A/V (cinch)
Front S-video in
Hoofdtelefoon (3.5mm jack)

Dus composite/audio-cinch en s-video aan de voorkant en 2x scart aan de achterzijde. Beste beeldkwaliteit krijg je van een y/c signaal vanuit je videokaart , ik neem aan dat je videokaart een s-video out heeft. Dan zou je het geluid via een jack in je geluidskaart moeten sturen naar je tv maar die heeft geen jack line-in zo te zien. Dan maar ergens een convertertje op de kop tikken :)