I stuck my head out of the window and got arrested for mooning
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
A: stats zijn op de site te vinden bij http://d2ol.sengent.com/stats/snapshot.jsp en verder (zie menu) en natuurlijk die van Griz: http://145.94.192.103/d2ol/index.cfm?mode=allOp zaterdag 22 juni 2002 11:17 schreef WiseGuy_NL het volgende:
Ik ben sinds kort bezig met dit project maar ik snap er nu al geen drol meer van!
Ten eerste, hoe kan ik op een fatsoenlijke manier mijn stats bekijken? Ik kan nu namelijk nergens zien wat ik de vorige dag gedaan heb.
Is het trouwens zo dat alleen de conformers die een energie van - zoveel meetellen of telt alles mee?
En dan nog een laatste vraag, ik heb nu een tweede PC met de client alleen mijn stats geven aan dat ik nog maar 1 client heb!
Kan iemand hier een beetje opheldering over geven pls?
B: alle candidates tellen mee, op enkele na die als 'corrupted' worden aangemerkt. ENIGSZINS lage docking enery is het best, maar ook slechte candidates tellen mee voor je stats.
C: Je kan op http://d2ol.sengent.com/memberServices/memberLogin.jsp inloggen en daar die andere node toevoegen, want als je hetzelfde email adres hebt ingevult staat er er bij. Als je deze nu niet toevoegd, maar bijvoorbeeld over een maand, heb je een huise persoonlijke megaflush voor de DPC. Ideetje?
Verwijderd
Ik was te langzaam, en idd, dat had ik moeten antwoorden...Op zaterdag 22 juni 2002 11:25 schreef ColdFusion het volgende:
D2OL FAQ
Ik ben gewoon te goed
= dezelfdeOp zaterdag 22 juni 2002 11:52 schreef Heineken het volgende:
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=209
Nee submitted by you posted bij BlistimoOp zaterdag 22 juni 2002 12:13 schreef ColdFusion het volgende:
[..]
= dezelfdePosted by me
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
MiereneukertOp zaterdag 22 juni 2002 12:32 schreef MarkB het volgende:
[..]
Nee submitted by you posted bij Blistimo
I stuck my head out of the window and got arrested for mooning
Duurt het altijd zolang dat ie die target op moet halen,want zit hier al 15 min te wachten en zie nog eens niet een molucool in die gragfische omgeving. Alleen maar linksboven "loading Target"WiseGuy_NL schreef op 22 June 2002 @ 13:06:
Thanx allemaal, het is al een stuk duidelijker!
[ Voor 4% gewijzigd door Oxize op 05-01-2003 02:41 ]
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Verwijderd
Verwijderd
Is dit normaal? Want dan is het geen wonder dat we niet #1 staan. Tweakers zijn ongeduldig
Zoals griz al zegt, morgen is het waarschijnlijk weer goedVerwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 13:33:
Ik heb der nog 20 op mijn p3 en 0 op mijn p4
Is dit normaal? Want dan is het geen wonder dat we niet #1 staan. Tweakers zijn ongeduldig
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Griz vergeet te vermelden dat stats probleem al vrijdag ochtend (donderdag avond?) begon
Waarom word er nooit eens gezegd zoals het is : SENGENT laat users maar sukkelen..
geen responce/uitleg over problemen. ! ik vindt het grote EIKELS !
Problemen zijn nml al maanden aan de gang! Ik zie sinds dat LMM gestopt is met D2OL geen verbetering , daarom zeik ik er over, niet om project zwart te maken, want project op zich is perfect
( note : ik zeg niets negatiefs over de nieuwe 1.00.03 client.. die schijnt goed te lopen)
[ Voor 40% gewijzigd door geintje op 05-01-2003 19:34 . Reden: nu wel duidelijk ? ]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Division BrabanderT
Het is maar DC
Erg fijn dat je je woede niet opkropt enzo.. maar in elk topic gaan zeiken over sengent/client/d2ol whatever gaat het echt niet beter maken.
Nieuwsflash: alle DC projecten vinden het rekenwerk belangrijker dan stats.
Bij dnet heb ik ook meerdere malen mogen genieten van stats-outages zonder enige uitleg,
Seti vreet ook geheugen en zo denk ik dat er bij alle projecten wel wat te zeiken valt.
Doe jezelf (of eigenlijk mij
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Division BrabanderT
Misschien bedoelt ie dat niet zo, maar zo komt het een beetje over, vandaar.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Doet ikMark83 schreef op 05 januari 2003 @ 19:12:
En nu elkaar een handje geven en dan weer lief zijn voor elkaar en samen op F5 blijven duwen op de sengent site bij de stats
btw.. ik lees ook uitgebreid het forum van sengent
laatste nieuws mbt stats : http://forum.sengent.com/...bb=get_topic;f=7;t=000321
[ Voor 36% gewijzigd door geintje op 05-01-2003 19:46 ]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG