Is het jullie bekend dat de MSI KT3 Ultra ARU + AMD Athlon 850 Mhz + 512 MB Samsung PC-2700 Problemen kan geven? Ik heb dit nu draaien in mijn PC, maar hij loopt in Windows XP op het burublad of na iets installeren al vast! (er is géén 1/2 uur mee te werken of hij loopt vast) Als ik 3D Mark 2001 SE draai, staat hij ook na een klein tijdje vast (meestal bij DirectX logo)Wie kan mij vertellen wat dit voor "vage" problemen zijn, en hoe ik deze kan oplossen...?
En nog één vraagje; als ik de Power button indruk, gaat mijn PC restarten en gaat hij piepen, de Leds geven dan geheugen fout aan. Als ik de schakelaar van de voeding (300 Watt overigens) overhaal, en weer aanzet, dan doet hij het weer gewoon OK. Dit heb ik als bij meerdere MSI KT3 Ultra's gezien of gehoord, maar nooit een oplossing er voor gehoord!
Bedankt alvast voor al jullie hulp...
En nog één vraagje; als ik de Power button indruk, gaat mijn PC restarten en gaat hij piepen, de Leds geven dan geheugen fout aan. Als ik de schakelaar van de voeding (300 Watt overigens) overhaal, en weer aanzet, dan doet hij het weer gewoon OK. Dit heb ik als bij meerdere MSI KT3 Ultra's gezien of gehoord, maar nooit een oplossing er voor gehoord!
Bedankt alvast voor al jullie hulp...