leuke telefoon, maar van ringtones erop zetten snap ik echt geen drol, als ik er eentje stuur via zo'n site, dan gebruikt hij er een heel klein stukje van, als achtergrond geluidje van het smsje, ems ofzow. maar nou had ik ook ergens gelezen dat je via wap ringtones kon downloaden, weet iemand daar iets meer over?, of anders een site waar ik ze kan sturen, en ze dan wel kan opslaan als ringtone?
Een telefoon kan je in het algemeen geheel resetten. Ik zal niet inzien waarom je je telefoonnummer kwijt raakt, omdat die op je sim kaart staat.
Want als je je simkaart in een ander toestel stopt, kan je toch met dat toestel bellen met je nummer?
Wap-instellingen ken je volgens mij gewoon verwijderen. Anders moet je even een blik werpen in de Gebruiksaanwijzing (altijd handig).
Want als je je simkaart in een ander toestel stopt, kan je toch met dat toestel bellen met je nummer?
Wap-instellingen ken je volgens mij gewoon verwijderen. Anders moet je even een blik werpen in de Gebruiksaanwijzing (altijd handig).
Verwijderd
je kan gewoon een master reset doen. Alle instellingen en in de telefoon opgeslagen nummers weg.
Verwijderd
Instellingen-->fabriekstinstellingen-->instell.resetten.
Ringtones en achtergronden kun je downloaden met WAP op de site die standaard als homepage staat. Weet ik zo ff het precieze adres niet. Ik zou als ik jou was alleen wel eerst ff met je gewone internetverbinding daar aanmelden. Dat is namelijk geen doen met WAP. Je kunt dan ook alle achtergronden eerst bekijken en ringtones luisteren.
Ringtones en achtergronden kun je downloaden met WAP op de site die standaard als homepage staat. Weet ik zo ff het precieze adres niet. Ik zou als ik jou was alleen wel eerst ff met je gewone internetverbinding daar aanmelden. Dat is namelijk geen doen met WAP. Je kunt dan ook alle achtergronden eerst bekijken en ringtones luisteren.
ja hebk nu aan de praat, weet iemand nogmeer wap-sites met ringtones voor ericsson want die van wap.sonyericsson.com zijn een beetje bagger, en worden veel te snel afgespeeld op de telefoon?, iemand daar nog een oplossing voor?
Op zaterdag 22 juni 2002 16:49 schreef Ejjanssen het volgende:
ja hebk nu aan de praat, weet iemand nogmeer wap-sites met ringtones voor ericsson want die van wap.sonyericsson.com zijn een beetje bagger, en worden veel te snel afgespeeld op de telefoon?, iemand daar nog een oplossing voor?
* Korakal kuchOp zaterdag 22 juni 2002 18:42 schreef lucy1981 het volgende:
of wap.sonyericsson.com Daar kun je nog meer dingen vinden.
Verwijderd
oeps, beetje duf... Maar ik vond het nog fijn werken voor mijn R600.Op zaterdag 22 juni 2002 19:32 schreef Korakal het volgende:
[..]
[..]
/me kuch
Pagina: 1