Ik weet dat het mogelijk is om sommige printers automatisch in te schakelen als windows xp gaat printen. Volgen mij is mijn 845c ook al eens automatisch aangegaan, maar nu lukt het niet meer. Ik kan me vergissen, maar weet iemand of deze printer dat ondersteunt, of waar je dat moet instellen?
Maar daarin kan ik nix vinden hierover...Maar volgens my is hij eg al eens aangegaan, en aangezien hp 900 printers het ook kunnen....???
Verwijderd
dan moet je printer wel op de usb poort zijn aangesloten dan moet dit altijd werken bij deze printer
Verwijderd
Je zou denken van wel... maar met mijn 815c deed-ie het inderdaad toen ik nog win98 had, maar bij win2k en winxp gaatiet niet meer automatisch aan... vreemd. Zal vast ergens een instelling zijn (ij is op usb aangesloten) die je kunt veranderen (hoop ik).
Werkt volgens mij ook gewoon op parralel hoor: Deskjet 970 deed het iig altijd. Staat nu ook op usb.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
ja klopt mijn pa's 960c doet dat ook gewoon op parellel maar de iets oudere moeten perce op usb zitten geloof ikOp zaterdag 22 juni 2002 11:41 schreef MaDLiVe het volgende:
Werkt volgens mij ook gewoon op parralel hoor: Deskjet 970 deed het iig altijd. Staat nu ook op usb.
Mijn deskjet 840 (praktisch dezelfde, dus) doet het soms wel en soms niet. Ik kan er echter geen logica uit opmaken, wannéér nu wel en wanneer niet...
Ik heb m trouwens via USB aangesloten.
Ik heb m trouwens via USB aangesloten.
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Die 845c van mij gaat ook via usb....
Zelfs mijn HP 720c gaat automatisch aan als ik wil printen. Printer is aangesloten op een Win 2k server en printen vanaf elk werkstation gaat ie nog automatisch aan. Dus ga er maar vanuit dat het gaat werken
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
OK, dan een vraagje wat hier een beetje op aansluit:
Mijn DeskJet 845C gaat dus wel automatisch aan onder WinXP maar kan ie op één of andere manier ook automatisch uit als ie een tijdje niet gebuikt wordt? Dan heb je er helemaal geen omkijken naar...
Mijn DeskJet 845C gaat dus wel automatisch aan onder WinXP maar kan ie op één of andere manier ook automatisch uit als ie een tijdje niet gebuikt wordt? Dan heb je er helemaal geen omkijken naar...
Verwijderd
Voor inschakelen check eens of powermanagement voor de USB roothub aanstaat, zo ja uitzetten
voor uitschakelen, helaas pindakaas, dat kan alleen met de DJ photosmart van 2002 en later dus de DJ 5550 en PHS 7xxx series deze hebben een auto off funtie
voor uitschakelen, helaas pindakaas, dat kan alleen met de DJ photosmart van 2002 en later dus de DJ 5550 en PHS 7xxx series deze hebben een auto off funtie
Pagina: 1