PHOTOSHOP THEMA: PROGRESSIE :D

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021
Omdat het topic waarin ik de laatste tijd het meest actief ben gesloten is [topic=283281/1/25] heb ik een nieuw idee bedacht dat toch wel op photoshop tennis lijkt, maar dan anders. 8-)

Het gaat om het volgende idee. Iemand begint met een foto, en de andere mag daar telkens 2 stukjes aan veranderen. Ik zeg stukjes omdat het niet te snel moet gaan he ;). Als diegene klaar is post hij het plaatje en dan gaat de andere daar mee verder. Ook zou het naar mijn idee wel ruig zijn om het plaatje met een bepaald thema te veranderen, zoals natuur.

Een voorbeeld:

Ik post een plaatje van een auto, iemand anders verandert de kleur van de auto en zet bijvoorbeeld vleugels aan de auto, de volgende verandert een koplamp en paintbrusht wat op de auto totdat er geen idee is wat er nog op het voorwerp kan komen.

Wie heeft zin om hier aan mee te doen? :D

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-09 17:20

Dries Arnolds

*bling bling*

moest dit topic in caps?

maar wel een aardig id inderdaad. Iets minder radicaal dan sequence, maar helaas ook minder fantasievol.

• pp_
Ik moet toch een beetje de aandacht trekken he. Die mods kunnen het ook nog veranderen en dat zullen ze waarschijnlijk wel doen ook.

Maar doe je mee?

• pp_
Afbeeldingslocatie: http://www.skateculture.nl/tijdelijk/forum.jpg

Ik ben al bezig met de eerste manip.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Bij ieder thema gaarne eerst overleg met de modjes. Het worden er wat mij betreft nu te veel.

Dit topic is gesloten.