Beetje radicale actie.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 20:28
Ik zie net iemand die vraagt waar hij C++ kan kopen of Downloaden. Er wordt niet gesproken over boeken of (commerciele) software. En toch vind RG het nodig om binnen een zeer korte tijd de thread te sluiten, er waarschijnlijk van uitgaand dat het om een warez request ging.

Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik wou GCC aanbevelen (onder Cygwin desnoods, als de verzoeker Windows draait) en anders wel wat gratis online documentatie als ie op zoek was naar guides/howto's.

Het ging om de volgende thread:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/531463

Een excuusje naar de topic starter is denk ik wel op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 22 juni 2002 02:33 schreef Bio-Dome het volgende:
MMM Weet iemand waar je C++ kan kopuh bestelluh of DLen???

Want ik wil gewoon echt is gaan programeren.... B-)
En wil je nu zeggen dat dit een goede openingspost is...
Waar te kopen is gewoon wat zoeken. DL'en doen we niet aan en ook boeken/manuals/enz (vraagt hij geeneens) is een kwestie van met google beginnen.
Op zaterdag 22 juni 2002 02:48 schreef Remenic het volgende:
Een excuusje naar de topic starter is denk ik wel op zijn plaats.
Ik zie geen reden eig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:56

Jaymz

Keep on moving !

Uit de FAQ:
Als je ergens mee zit; ga dan eerst zelf zoeken
Je gaat mij niet vertellen dat iemand zelf niet kunt verzinnen waar hij/zij C++ kan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ben het wel eens met de actie eik. De openingspost slaat van kut op dirk, had iig wel wet beter geformuleerd mogen worden.

En geef zelf eens toe, een boek zoeken is toch niet zo moeilijk :?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10-2022
De topic-starter heeft duidelijk geen enkel besef wat C++ is, en dat je 'C++' bijvoorbeeld niet kunt kopen. Als hij even gegoogled had, had hij makkelijk zelf uit kunnen vinden dat je dus compilers nodig hebt, dat er gratis compilers zijn en dat er veel verschillende editors en IDEs voor C++ zijn....

Duidelijk dus totaal geen enkele moeite gedaan om geinformeerd te raken en dan moet GoT dus maar gaan informeren? Ik denk het niet (hoe graag jij die info ook verstrekt in dit geval ;) ).

Terecht slotje dus imho :) .

In P&W loop er trouwens een topic wat gestart is door iemand die duidelijk wat verder heeft gekeken en puur om advies vraagt. Dat is wel een zinvolle vraag:

[topic=530969/1/25]

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

mja, vond ik ook wel, toen DR hem sloot was ik net aan het editen:

Deze link is freeware en is uitermate geschikt voor zijn doeleinde!

Wij gebruiken hem op school en de leraren kopieren ze voor ons, dan is het echt wel legaal ;)

/edit
Dat messagede ik ook aan OProg via ICQ, maar die heeft 'ie niet ontvangen den 'k :? Moet ook zeggen dat ik er vergeten bij was te vragen of hij de link ff wilde invoegen, bij deze dan maar :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 22 juni 2002 03:01 schreef PromWarMachine het volgende:
mja, vond ik ook wel, toen DR hem sloot was ik net aan het editen:

Deze link is freeware en is uitermate geschikt voor zijn doeleinde!

Wij gebruiken hem op school en de leraren kopieren ze voor ons, dan is het echt wel legaal ;)
Ging mij er om te beginnen al om dat daar ff een topic is "neergepleurt" met als inhoud waar te "kopuh bestelluh of DLen???" heb al zo'n hekel aan dit soort woorden Waaruit je slechts kan concluderen dat de starter zich nog niet heeft verdiept in het geheel en dat is al een reden voor een slotje.
/edit
Dat messagede ik ook aan OProg via ICQ, maar die heeft 'ie niet ontvangen den 'k :?
Niks gehad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op zaterdag 22 juni 2002 03:04 schreef OProg het volgende:

[..]

Ging mij er om te beginnen al om dat daar ff een topic is "neergepleurt" met als inhoud waar te "kopuh bestelluh of DLen???" heb al zo'n hekel aan dit soort woorden Waaruit je slechts kan concluderen dat de starter zich nog niet heeft verdiept in het geheel en dat is al een reden voor een slotje.
[..]

Niks gehad :?
Ja, in dat eerste heb je wel een beetje gelijk.

Is de test wel ontvangen? Hij zal wel te lang geweest zijn, die link was ook al gruwelijk lang (zie hierboven)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

::plak-bericht-mbravenboer::

dus :)

het is idd vrij kansloos; waar kan ik bv. http kopen?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1