One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Hmm, konqueror kan zip files on the fly openen, en de contents van die zip file dan als thumbnails weergeven. Via een scriptje moet hetzelfde ook wel te doen zijn in Nautilus.
Maar een standalone viewer-applicatie die zoiets kan ben ik in ieder geval nog niet tegengekomen.
Maar een standalone viewer-applicatie die zoiets kan ben ik in ieder geval nog niet tegengekomen.
Verwijderd
Er is er wel 1 kan je zelfs .rar mee openen, Maar ik moet even heel goed nadenken waar dat programma staat.
Misschien een beetje een overbodige vraag hoor, maar waarom zijn die plaatjes uberhaupt ingepakt? jpgs en pngs kun je nauwelijks verkleinen...
Dir laden gaat wat sneller met een paar gerarrede rar files dan wanneer je 150.000 images in een dir hebtOp zaterdag 22 juni 2002 14:12 schreef Valium het volgende:
Misschien een beetje een overbodige vraag hoor, maar waarom zijn die plaatjes uberhaupt ingepakt? jpgs en pngs kun je nauwelijks verkleinen...
Hmm...da's waar, maar een dir laden met wat subdirs gaatOp zaterdag 22 juni 2002 14:35 schreef JJJ het volgende:
[..]
Dir laden gaat wat sneller met een paar gerarrede rar files dan wanneer je 150.000 images in een dir hebt
1) nog sneller
2) de subdirs zelf zullen ook sneller laden dan de rar-files
Pagina: 1