Toon posts:

mouse sensivitivy in cs

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe hoog moet je mouse sensivitivy staan om lekker te spelen ?

Verwijderd

das persoonlijk...ik zou zegge " ga 's ff lekker pielen "

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 00:48 schreef Det0w het volgende:
jup , kheb hem zelf redelijk laag staan om scherp te kunnen mikken

kzat laatst bij iemand die (en ik overdrijf NIET ) zn sensitivity zo hoog had staan dat ik bij het mikken 2 keer om mn as heen draaide :D absurd hoog dus imho, maar toen hij ging spelen kon ie gewoon normaal mikken :? :{ :+

zelf testen dus :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Pfff. dat is heel erg persoonlijk.
En daarbij is het ook nog afhankelijk van je settings in Windows, en je Windowsversie.

Dat merkte ik toen ik een dualboot had met Win98SE / Win2k, en onder beide CS speelde. Dan verschilt de sensitivity hee lerg, terwijl je die in CS niet gewijzigd hebt.

Er zijn ook lui met een bind om te switchen tussen een hoge sens en een lage sens (voor close/longrange) maar dat werkt niet prettig en is eigenlijk alleen voor rare bunnyjumpende figuren met een ego en geen piemel.

Echte mannen nemen een muis, een monitor en schieten iedereen dood. No fancy shit.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 01:20 schreef Captain Pervert het volgende:
Pfff. dat is heel erg persoonlijk.
En daarbij is het ook nog afhankelijk van je settings in Windows, en je Windowsversie.

Dat merkte ik toen ik een dualboot had met Win98SE / Win2k, en onder beide CS speelde. Dan verschilt de sensitivity hee lerg, terwijl je die in CS niet gewijzigd hebt.

Er zijn ook lui met een bind om te switchen tussen een hoge sens en een lage sens (voor close/longrange) maar dat werkt niet prettig en is eigenlijk alleen voor rare bunnyjumpende figuren met een ego en geen piemel.

Echte mannen nemen een muis, een monitor en schieten iedereen dood. No fancy shit.
Er is ook zo'n fast reload script voor AWP . Echt lame , je schiet , script pakt je pistol en wisselt direct naar AWP dus er zit weer een kogel in en je kan sneller schieten .

• Captain Pervert
Dat is wel cool :) Het is dat geen sniper ben (geen geduld) maar anders had ik dat zeker even geprobeerd. Lame is het wel, ja... Gewoon een soort bug exploit.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ja en zo kunnen we pagina's lang doorgaan over CS bug exploit en lameheid (wel/niet etc) :)

Ontopic: Probeer eens een paar games een lekker lage sensitivity bijv. 3 tot 5 en dan eens weer hoger 7 tot 10 ofzo. en kijk wat je het lekkerst vind spelen

• Captain Pervert
Getallen moet je negeren.

Er is geen definitie van 'hoog' of 'laag' te geven om de redenen die ik hierboven ergens noemde. Maar wat Blink zegt is wel het beste (ook het meest logische). Volgens mij zijn we onderhand wel uitgeluld dus :)

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja het is zeker gewoon zelf voelen.

Probeer wat waardes uit en probeer je dan eens om te keren en meteen een punt te raken. Als je steeds iets 'doorschiet' zal je hem meestal wat lager moeten zetten.

Zet hem snel genoeg om een snel te kunnen draaien maar niet te snel omdat je dan dus vaak doorschiet.

Ook is het belangrijk dat je een beetje iemand kan tracken als hij loopt. Dus dat je niet heel krampachtig die muis zit te schuiven maar dat je de crosshair mooi op de tegenstander kan houden.

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

Tering zeg wat een zinloos topic. Muis speed is persoonlijk dus waarom zou je dat aan anderen vragen?. De een heeft deze muis een ander OS enz. dus allemaal anders. Maar dan ga je toch lekker zelf testen wat je lekker vind spelen.
Als je telkens een stuk mist en je hele buro over gesleept bent met je muis is het wel handig om je muisspeed te verhogen. Als je nog geen 2 mm verplaatst bent met je muis en je bent 360 graden gedraaid zou het misschien aan te raden zijn om je muisspeed ietwat te verlagen :r

Sorry voor dit ietwat hevige commentaar op dit tijdstip maar dit is echt een zinloos topic :r

- specs - audioscrobbler -

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-10 21:08
Op zaterdag 22 juni 2002 02:15 schreef daaf258 het volgende:
Tering zeg wat een zinloos topic. Muis speed is persoonlijk dus waarom zou je dat aan anderen vragen?. De een heeft deze muis een ander OS enz. dus allemaal anders. Maar dan ga je toch lekker zelf testen wat je lekker vind spelen.
Als je telkens een stuk mist en je hele buro over gesleept bent met je muis is het wel handig om je muisspeed te verhogen. Als je nog geen 2 mm verplaatst bent met je muis en je bent 360 graden gedraaid zou het misschien aan te raden zijn om je muisspeed ietwat te verlagen :r

Sorry voor dit ietwat hevige commentaar op dit tijdstip maar dit is echt een zinloos topic :r
Laat of niet, maar gelijk heb je wel, :) hangt van zoveeeeeel factoren af, gewoon zelf mee gaan kutten. JE kan fraggen of je kan het niet :)

Verwijderd

Ik zeg meteen alles wel :)

Deze muis heb ik:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov78.gif

Settings van Mouseware:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/muisje.JPG

En in CS staat mijn sens op 1.85

Persoonlijk vind ik een lage "SENS" veel beter, want dan kan ik beter aimen :)

Verwijderd

dit is nogal een meningvraag, wat dus niks te maken heeft met wat je zelf goed vindt :)

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 00:54 schreef Det0w het volgende:
Zie bovenstaande :)
Dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.