Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Problemen Loewe Dect telefoon

Pagina: 1
Acties:

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:46

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Een vriendin van mij heeft onlangs een Loewe Alphatel 4000 DE telefoon gekocht. Op zich een mooi apparaat, alleen heeft ze deze inmiddels al twee keer moeten omruilen, omdat de telefoon nadat deze een paar uur niet op de oplader heeft gelegen enorm gaat kraken, zelfs zo erg dat je nauwelijks een gesprek door het gestoor heen kunt voeren. Het ligt 'm niet aan de lijn, want ik heb de telefoon ook al eens bij mij thuis geprobeerd en daar deed ie het ook niet goed. Aangezien ze nu dus al het derde exemplaar heeft en ook deze weer dezelfde storing vertoont, begin ik toch ernstig te twijfelen aan de kwaliteit van deze telefoons. Heeft iemand soortgelijke ervaringen met Loewe telefoons en er wellicht ook een oorzaak c.q. oplossing voor gevonden?

Verwijderd

is er misschien iets wat stoort in huis?

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:46

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 09:01 schreef Da Mastah het volgende:
is er misschien iets wat stoort in huis?
Dat kan 't niet zijn volgens mij, want zoals ik al aangaf heb ik de telefoon ook bij mij thuis geprobeerd en zowel bij haar thuis als bij mij stoort de telefoon. Daarnaast hebben we ook mijn dect telefoon (een Philips, die het al jaren prima doet) bij haar geprobeerd en die deed het ook daar goed. Dus het zal 'm toch echt in de Loewe telefoons moeten zitten, lijkt mij.