Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Kazaa LiteOp vrijdag 21 juni 2002 23:53 schreef m-m het volgende:
idd als ik kazaa aan heb krijg ik ook af en toe ineens een popup
dat gebruik ik dus en daarmee krijg ik t ookOp vrijdag 21 juni 2002 23:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kazaa Lite
Op fok wel trouwens, maar dat doet niet echt terzake
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ben spyware vrij ...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Weddenscvhapje afsluiten dat het niet zo is?Op zaterdag 22 juni 2002 00:19 schreef dreeke het volgende:
Brrrr, geen scheldwoorden als Kazaa (Lite) gebruiken plz
Ben spyware vrij ...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
IddOp zaterdag 22 juni 2002 00:03 schreef m-m het volgende:
[..]
dat gebruik ik dus en daarmee krijg ik t ook

Zo ineens *flits* *flits* en dan is ie weer weg. Of dan opent ie een Explorer scherm, terwijl Opera mijn default browser is. En Ad-Aware vindt niks.
* BreadFan weet het ook niet meer
Moet er maar mee leren leven denk ik
Verwijderd
pop-up blocker?Op zaterdag 22 juni 2002 01:07 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Idd
Zo ineens *flits* *flits* en dan is ie weer weg. Of dan opent ie een Explorer scherm, terwijl Opera mijn default browser is. En Ad-Aware vindt niks.
Moet er maar mee leren leven denk ik![]()
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 09:31
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Kan kloppen, met de nieuwere versies van KaZaA-lite krijg je vaker pop-ups.Op zaterdag 22 juni 2002 00:03 schreef m-m het volgende:
[..]
dat gebruik ik dus en daarmee krijg ik t ook
Ik gebruik dan ook uitsluitend de oude versies.
Ik heb het ook met de oudere versies maar toch wat minder.
w00t, dat zeg jij vast niet zo snelOp zaterdag 22 juni 2002 00:55 schreef JvS het volgende:
[..]
Weddenscvhapje afsluiten dat het niet zo is?
'k Heb nog nooit een popup gehad met alleen GoT surven dus je moet toch maar es beter je computer scannen op virussen, trojans, ad-aware en dat soort troep meer!
Reden is dat de website van Kazaa wordt geladen (ook met kazaa-lite), daar staat een reclame banner op die af en toe wordt herladen, daarmee kunnen ze ook een pop-up scherm genereren (omdat je dus iets overnieuw laad), wat dus betekent dat je de pop-up via HTML krijgt binnengeschoven. De popup terwijl je dus met Kazaa-lite bezig bentOp zaterdag 22 juni 2002 01:07 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Idd
Moet er maar mee leren leven denk ik![]()
heeft dus verder niets met spyware te maken
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
Meen dat ik met win 98 SE, en ie 5 die probs had.. ipv van bovenaan het scherm kreeg ik ze in een apart pop-up venstertje.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:31 ]
Dus je krijgt ze niet als je een andere site bezoekt. Dus niet Fok! T.net of GoT. Vreemd want de meeste krijgen ze nietOp zaterdag 22 juni 2002 12:29 schreef hdd het volgende:
Mijn XP installatie wilde vanochtend niet meer booten, dus ik starte win98 maar even, ging naar got en ik kreeg me een berg popup's om m'n oren
En dit ligt echt 100% aan GoT, als ik niet op GoT ben dan krijg ik ze niet.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:31 ]
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
zet in je hosts file:Op zaterdag 22 juni 2002 10:04 schreef dusty het volgende:
[..]
Reden is dat de website van Kazaa wordt geladen (ook met kazaa-lite), daar staat een reclame banner op die af en toe wordt herladen, daarmee kunnen ze ook een pop-up scherm genereren (omdat je dus iets overnieuw laad), wat dus betekent dat je de pop-up via HTML krijgt binnengeschoven. De popup terwijl je dus met Kazaa-lite bezig bent
heeft dus verder niets met spyware te maken
1
| 213.239.154.17 desktop.kazaa.com |
en je hebt geen last meer van die site