Toon posts:

GF3 Ti200 prob. Het beeld springt op standby

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het opstarten, in de bios of vlak nadat win98 draait valt het beeld weg en springt het scherm op standby.

Het eerste wat ik heb geprobeert is het ding aandrukken enzo maar dat hielp niet, nieuwe voeding gekocht (van 200 naar 350 watt) maar dat hielp ook niet.

In de bios de agp van 4x naar 1x gezet hielp ook niet.

M'n 2e mem bank van 256 eruitgehaald en met 128 geprobeert, weer nix.

Het enige wat ik in het forum vond is dat me moederboard (MSI k7T Pro2-A) niet genoeg voeding naar me agp slot stuurde....

Verder draait alles onder een TB 1000 en er zitten geen jumpers op me 3dkaart....

Thanx 4 all reply's !!!

Verwijderd

hey precies wat ik meegemaakt heb.
ik heb mijn pc met een andere monitor opgestart en toen ging hij weer.
nog geen verklaring voor gevonden.
en zelfs in mijn bios.
die zaak mijn hele computer getest maar niks gevonden.
heb een andere comp zelfs gekocht.

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Ik zou de resolutie in windows ff veranderen waarschijnlijk staat ie nu op iets wat de monitor niet aan kan. Ik ga er vanuit dat de "veilige modus" van windows het nog wel doet.

En als je toch met die scherminstellingen bezig bent is het een kleien moeite om even de monitor in te stellen die je hebt, zo voorkom je dat je je kaart op een resolutie / refresh zet die je monitor niet aan kan.

Murphy was an optimist

Verwijderd

Heb ik ook gehad. Idd een probleempje met een te hoge resolutie of refreshrate.

oplossing 1:
Opstarten in veilige modus en beeldsherminstellingen aanpassen. Dit werkt meestal, maar in mijn geval moest ik nog wel inloggen in standby modus. Eenmaal ingelogt sprong de monitor weer aan. Dus vervolgens reinstall van windhoos en het probleem helemaal verholpen.

oplossing 2:
Koop een echte monitor >:)

Verwijderd

en je moet wel snel wezen in safe mode.
want dan flikt hij het ook.
en iiyama is een goede monitor.:z

Verwijderd

vind het trouwens wel vreemd.
want wt heeft dat met de bios te maken,want inderdaad in de bios flikte hij het ook.| :(

Verwijderd

Topicstarter
HHhhhmzzzzz I''ll give it a try!

hopelijk mag ik een nieuwe monitor :P ik wilde tog al zon platte :P paaaaaaaaaaaaaaaap 50-50 :D
Pagina: 1