[domein] NameZero zuigt

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb een domein bij NameZero geregistreerd. Laatst kreeg ik de melding dat het nog -1 dag geldig was en dat het daarna zou verlopen. Vervolgens heb ik meteen het domein met twee jaar verleng en alles leek nog te werken. Nu zit ik echter al vier dagen zonder mijn domein, omdat het schijnbaar niet meer bestaat. Uiteraard heb ik dit gemeld bij hun klantenservice, maar zij laten niets van zich horen ...

Kortom, mijn vraag: kan iemand een telefoonnummer van NameZero achterhalen? Ik heb op de site gezocht, maar ik kan alleen maar support via mail vinden.

Ter info: het gaat om pven.com (dit is geen spam, want het domein doet het dus niet).

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hier geen problemen met het openen van www.pven.com, deze wijst naar: http://home.kabelfoon.nl/~pven/

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Je domein werkt hier ook gewoon...

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Jammer dat je je domain al verlengd hebt. Hevel je domein over naar Gandi (www.gandi.net) of zo, die komen meer integer over dan Namezero.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 23:39 schreef pven het volgende:
Ik heb een domein bij NameZero geregistreerd. Laatst kreeg ik de melding dat het nog -1 dag geldig was en dat het daarna zou verlopen. Vervolgens heb ik meteen het domein met twee jaar verleng en alles leek nog te werken. Nu zit ik echter al vier dagen zonder mijn domein, omdat het schijnbaar niet meer bestaat. Uiteraard heb ik dit gemeld bij hun klantenservice, maar zij laten niets van zich horen ...

Kortom, mijn vraag: kan iemand een telefoonnummer van NameZero achterhalen? Ik heb op de site gezocht, maar ik kan alleen maar support via mail vinden.

Ter info: het gaat om pven.com (dit is geen spam, want het domein doet het dus niet).
Hier zie ik je domein gewoon hoor. Heb zelf al jaren mijn domein bij NameZero en ik vind alles OK! Beetje opletten, makker!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:28

Klippy

Still Game

Raar ja.

Het werkt hier gewoon ja, maar als ik op namezero zoek of 'ie available is krijg ik: Great News! Your domain is available!

Edit: Sorry zat verkeerd, had aan de scroll gedraaid perongeluk, was .org.
Excuseer :)

Werkt dus gewoon ja.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 23:39 schreef pven het volgende:

Telefoonnummer: 00 1 888 549 3252

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dank voor het telefoonnummer!

Het werkt hier nu ook weer goed. Wat raar dat het gisteravond al een beetje werkte en de dagen daarvoor helemaal niet. Zou er bij Kabelfoon (jaja, mijn provider) iets niet op orde zijn geweest? Nee, dat kan ook niet want tot vanacht kon niemand me mailen op mijn domein (ook niet van buiten Kabelfoon).

Zou hier stiekum iemand van NameZero het forum lezen om vervolgens ZSM dit soort problemen op te lossen? :)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
misschien dat je DNS entry was verwijderd omdat je bijna te laat was? en dat ze hem daarna opnieuw hebben geregistreerd? Het kan wel 24-48 uur duren voordat die DNS data dan weer over de hele wereld gesynchroniseerd is..

Hoe duus is zo'n nameZero acocuntje dan?

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:45
Dit hebben ze mij pas ook geflikt, zij het dat ik NameZero optijd had betaald (22-mei was expire NZ, 21-mei voor 1 jaar extra betaald. Echter Netsol wilde al op 8-mei geld hebben....).
Heb ze een kwaad mailtje gestuurd (plussupport@namezero.com) waarin ik ze 1 werkdag te tijd gaf mijn domein opnieuw te registreren of de overeenkomst te beeindigen. Indien ze geen van beide zouden willen of kunnen, gerechtelijke stappen ondernemen.

En jawel hoor, 3 uur later was er al een whois vermelding en een dag later had ik ook mn DNS weer op orde!

Tevens reggen ze niet meer bij Network Solutions, maar bij NamesDirect. Daar staat ie meteen voor 2 jaar terwijl ik maar 1 jaar heb betaald :)

Wel is het zo dat ik mijn domein aan het einde van het jaar ga verhuizen, want ik heb geen zin in ditzelfde gezeur volgende keer...

Verwijderd

Ik heb ook domeinnamen bij NameZero gehad, maar ben meteen weggegaan. Het was nix. 1 jaar gratis, en daarna veel geld! Ik ga daar nooit meer terug naartoe! Ik zit nu bij Private Names. www.privatenames.nl

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:45
Nee die's lekker, DNS werkt niet eens...
Pagina: 1